Serwis Ceneo.pl zajął pierwsze miejsce w rankingu sklepów internetowych tygodnika „Wprost” w kategorii porównywarki cen.
Dziennikarze „Wprost” poddali ocenie 233 firmy, w tym 20 porównywarek. Wszystkie badane firmy pogrupowano w 12 kategorii: biura podróży, sport i turystyka, odzież i bielizna, zdrowie i uroda, elektronika użytkowa, broń i militaria, tylko dla dorosłych, komputery i software, film oraz porównywarki cen. Punkty przyznano w dwóch kategoriach: funkcjonalność (75%) oraz ergonomia (25%). Autorzy rankingu założyli, ze na funkcjonalność składają się: asortyment, informacje o produkcie, sposoby i warunki dostawy, dostępne sposoby płatności, metody kontaktu z klientem, mapa serwisu, bonusy, komentarze i inne dodatki, na ergonomię zaś: łatwość dotarcia do informacji, grafika, przejrzystość oraz budowa.
Maksymalna ilość punktów, jakie można było zdobyć, wynosiła 100. Zdobywając aż 84,5 z nich, Ceneo po raz trzeci prześcignęło swoich konkurentów.
Ostatni rok był dla nas bardzo pracowity i cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny otrzymaliśmy to prestiżowe wyróżnienie. – mówi Łukasz Zych Członek Zarządu Ceneo.pl – Cieszy nas ono tym bardziej, że w ostatnich miesiącach rynek porównywarek znacznie się zagęścił, a konkurencja jest bardzo aktywna. Ranking pokazał jednak, że pozycjom liderów ciężko będzie zagrozić. – dodaje.
Ceneo we wrześniu 2007 roku odwiedziło 2,5 mln użytkowników. Porównywarka współpracuje z 700 sklepami internetowymi, a na swoich stronach prezentuje informacje o 2 milionach cen produktów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.