Codecademy to startup adresowany do programistów i osób zainteresowanych tą tematyką. W pierwszym dniu 2012 roku ogłosił on interesującą inicjatywę, po hasłem „Code Year”. Polega ona na uruchomieniu specjalnego programu szkoleniowego, w którym udział może wziąć w zasadzie każdy aspirujący programista.
W ciągu pierwszych 48 godzin od uruchomienia inicjatywy „Code Year” do programu zapisało się ponad 100 000 początkujących programistów, którzy chcą posiąść wiedzę o kodowaniu zgodnym z najnowszymi, światowymi standardami. Nie bez znaczenia jest to, że do programu „Code Year” bardzo łatwo jest się zapisać. Wystarczy założyć konto użytkownika w serwisie Codecademy, dzięki czemu co tydzień na swoją skrzynkę mailową będzie się otrzymywało lekcję programowania, przygotowaną przez profesjonalistów.
Jak się okazuje, istnieją setki osób, które chciałyby wziąć udział w e-learingu na temat programowania. Liczba użytkowników Codecademy, którzy już zarejestrowali w serwisie swoje konto i są gotowi do nauki, rośnie bardzo dynamicznie.
Współzałożyciel serwisu Zach Sims mówi, że wzrost ten jest spowodowany przede wszystkim dobrą promocją „Code Year”, za pośrednictwem serwisów społecznościowych, takich jak Twitter czy Facebook. Klikając w przycisk „Lubię to” na Facebooku, czy też „Tweet” na Twitterze użytkownik jest od razu przekierowany do formularza rejestracji w serwisie Codecademy. Po wprowadzeniu adresu email do formularza rejestracji, konto jest uruchamiane. Proces rejestracji jest więc bardzo prosty i trwa co najwyżej kilka sekund.
Najlepszym kanałem popularyzacji „Code Year” na Codecademy jest Twitter, który wygenerował już 33,59% ruchu na stronie. Nieco mniejsze osiągi zanotowano w przypadku Facebooka – 16,18%, czy też Google+ – 2,37%.
„Code Year” ma na celu wspieranie umiejętności programowania wśród wszystkich aspirujących programistów.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.