Chiński kubek online

We wrześniu agencja interaktywna full service FFCreation.com zakończyła prace nad stroną chinskikubek.pl dla Nestle S.A.

Jest to witryna produktowa dla nowego na polskim rynku 'Chińskiego Kubka’ – produktu, który jest unikalnym połączeniem znanej już polskim konsumentom chińskiej zupki z gorącym kubkiem (czyli smaczne, sycące danie z makaronem, które można przyrządzić w kubku). Grupą docelową, do której adresowany jest produkt, są głównie pracownicy biur, którzy na co dzień nie mają czasu na tradycyjne posiłki i często korzystają z produktów instant.

Wprowadzenie nowego produktu Nestle S.A. – Chińskiego Kubka na rynek to było dla nas niemałe wyzwanie. Zdecydowała o tym chęć wykorzystania przez Klienta Internetu jako wiądącego medium. Niewątpliwą ozdobą całego projektu i kreacji są atrakcyjne Azjatki w towarzystwie smoka, zachęcające do spróbowania nowych zupek. To właśnie im zawdzięczamy prawdziwie orientalny, azjatycki klimat kreacji. – mówi Dyrektor Zarządzający agencji – Marek Piotrowski.

http://www.chinskikubek.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top