Klienci indywidualni znów mogą rejestrować chińskie domeny. Czy to wystarczy do odbudowania zaufania do rejestru?
China Internet Network Information Center (CNNIC), operator rejestru .CN, ogłosił, że osoby indywidualne będą mogły znów rejestrować nazwy krajowe.
Restrykcje w dostępności .CN wprowadzone zostały w grudniu 2009 roku. Operator ograniczył możliwość rejestracji wyłącznie do przedsiębiorców. Szybko wprowadzono również zakaz rejestracji przez podmioty spoza Chin.
CNNIC złagodził potem swą politykę, ale żądał wielu danych o podmiotach rejestrujących. Należało dostarczyć m.in. kolorowe zdjęcie, numer zezwolenia na prowadzenie działalności w Chinach czy fizycznie popisany formularz. W świetle takich zmian nazwy .CN przestała oferować GoDaddy, największa na świecie firma rejestrująca domeny.
Wprowadzane ograniczenia przełożyły się oczywiście na dramatyczne spadki w statystykach rejestru. Ilość zarejestrowanych domen spadła z poziomu 14 mln do ok. 3 mln nazw.
CNNIC ponownie otwiera szerzej swój rejestr. Czy to wystarczy by odzyskać zaufanie firm rejestrujących i odbiorców końcowych?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.