CHIP Online partnerem IDMnet

Opublikowano: 8 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Wiodąca na rynku polskim sieć reklamowa IDMnet (http://www.idm.net.pl) podpisała umowę o współpracy z najpopularniejszym wortalem tematycznym Chip Online (http://www.chip.pl). W ramach porozumienia IDMnet zapewni wortalowi obsługę techniczną i monitoring reklamy internetowej.

Dzięki wykorzystywanemu przez IDMnet DoubleClick AdServer Network (najbardziej zaawansowanej na świecie technologii, pozwalającej na profesonalne zarządzanie kampaniami reklamowymi w Internecie) na wortalu CHIP Online możliwa będzie emisja wszystkich form reklamy internetowej, jakie dostępne są obecnie na naszym rynku – m.in. pop-up, pop-up under, mediabreak, top layer, BrandMark. Zastosowanie systemu AdServera gwarantuje Chipowi otrzymywanie rzetelnych danych dotyczących oglądalności serwisu, procesu realizacji kampanii reklamowych oraz analizy ich skuteczności. Umożliwi też przeprowadzanie na witrynie CHIP Online kampanii reklamowych z wykorzystaniem systemu geotargetującego – IDMgeo, oferującego emisję reklam i kreacji w zależności od miejsca w Polsce z którego użytkownik łączy się z Internetem.

Istotny wpływ na wybór sieci reklamowej IDMnet jako firmy odpowiedzialnej za obsługę techniczną CHIP’a Online miała również szeroka gama nowoczesnych produktów reklamowych, jakie dostępne są w ofercie IDMnet – m.in. IDMmeteo, jedyna na rynku polskim usługa uzależniająca wyświetlanie reklam od aktualnego stanu pogody.

http://www.chip.pl
http://www.idmnet.pl

Sylwester KozakCHIP Online partnerem IDMnet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.