W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia portal INTERIA.PL uruchomił, we współpracy ze swoimi partnerami i sponsorami, trzy serwisy. Kampanie promocyjne świątecznych serwisów INTERIA.PL wykorzystują synergię mediów spółek grupy RMF FM.
Tradycyjnie w portalu znalazł się serwis Choinka, poświęcony Bożemu Narodzeniu oraz zabawom noworocznym. Sponsorem serwisu Choinka zostały Zakłady Tłuszczowe Bielmar z Bielska-Białej, producent olejów i margaryn, który wzbogacił serwis świątecznymi przepisami na ciasta.
Związanej ze Świętami tradycji poświęcony jest drugi z serwisów – Mikołaj, sponsorem którego została firma Solac. W obrębie witryny prowadzony jest konkurs świąteczny „List do Świętego Mikołaja”, w którym do wygrania jest sprzęt AGD marki Solac. W ramach współpracy, dla sponsora nie posiadającego jak dotąd krajowej witryny, przygotowana została mini-witryna, prezentująca firmę i jej produkty w języku polskim.
Trzeci z uruchomionych przez INTERIA.PL serwisów to oferta dla poszukujących eleganckich prezentów dla swoich bliskich. Serwis Zegarki stworzony został na zlecenie dystrybutora zegarków marki Roamer w Polsce. W ramach promocji sprzedaży, co druga osoba zakupująca zegarek za pośrednictwem sklepu, otrzymuje gratis drugi.
http://choinka.interia.pl
http://mikolaj.interia.pl
http://zegarki.interia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.