Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała strategię komunikacji marketingowej w Internecie marki Cin&Cin, jednej z najsilniejszych marek rynku winiarskiego, której właścicielem jest firma AMBRA S.A. Pierwsze efekty pracy agencji można już oglądać w sieci pod adresem cincin.pl.
Marcin Andrzejczyk, brand manager marek Cin&Cin, Piccolo, Dorato – 'HYPERmedia przedstawiła koncepcję, która najlepiej spełniała nasze założenia, czyli budowanie prawdziwych relacji z kobietami. Chcieliśmy, aby konsumpcja produktów Cin&Cin związana była z konkretnymi sytuacjami, które są częścią życia towarzyskiego kobiet i ich partnerów. Ma to kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju marki.’
Wyzwaniem postawionym przed HYPERmedia było stworzenie strategii komunikacji marki, która pozwoliłaby na nawiązanie i utrzymanie emocjonalnej więzi z użytkownikami. Przekaz marketingowy skierowany jest do młodych kobiet, które prowadzą aktywne życie towarzysko – kulturalne. 'Żeby poznać zawartość serwisu Cin&Cin internautki muszą najpierw zajrzeć w głąb siebie. Dopiero po określeniu swojego temperamentu wybierają podstrony, które kolejno odpowiadają charakterem cechom produktów marki Cin&Cin. Nasza koncepcja zakłada, że to emocje i doświadczenie warunkują chęć kontaktu z marką.’ – mówi Edyta Żółtańska, project manager agencji HYPERmedia, odpowiedzialna za obsługę marki Cin&Cin.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.