Idąc w ślady światowych gigantów technologicznych, Cinkciarz.pl wprowadza własny krój pisma, który stanie się ważnym elementem identyfikacji wizualnej fintechu.
System krojów Conotoxia stworzony specjalnie na potrzeby Cinkciarz.pl będzie wykorzystywany na stronie internetowej firmy, w aplikacjach mobilnych oraz materiałach marketingowych. Proces tworzenia kroju trwał niemal rok. Ma oddawać charakter marki i odróżniać ją od konkurencji. Poza zapewnieniem spójności wizerunku Cinkciarz.pl kieruje się również praktycznymi pobudkami, takimi jak czytelność publikowanych treści, niezależnie od języka czy formatu.

Cinkciarz.pl od kilku lat podbija rynki międzynarodowe z siostrzaną marką Conotoxia. Taką nazwę przyjął właśnie nowy, międzynarodowy krój pisma, zaprojektowany dla fintechu.
Jak się wzorować, to tylko na najlepszych – tłumaczy Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl. Własne fonty mają bowiem takie firmy jak: Apple, Samsung, Netflix czy Google. – Wciąż zwiększamy naszą obecność na globalnym rynku. Budując światową markę, stosujemy kompleksowe podejście do wizerunku i strategii komunikacji.
Conotoxia doskonale oddaje charakter polskiego fintechu. Powstały krój jest dynamiczny, zadziorny, ale także dostępny i przyjazny, bliski użytkownikom. Z tego względu litery mają „rogi”, oddając odwagę i dynamikę działań Cinkciarz.pl, a sama konstrukcja liter pozostaje przyjazna i nowoczesna. To idealna metafora historii firmy, której nazwa wciąż budzi kontrowersje wśród niektórych, lecz pozostaje jednym z liderów polskiego rynku wymiany walut – przekonują przedstawiciele firmy.
Nowoczesny krój występuje w trzech wariantach: Conotoxia, Conotoxia Narrow, Conotoxia Mono, tworzących łącznie 35 odmiany. Każda z nich zawiera w sobie pismo łacińskie z szerokim wachlarzem językowym, cyrylicę wraz z jej odmianami regionalnymi oraz alfabet grecki. Nie zabrakło w nich również czytelnych symboli walut oraz różnych rodzajów cyfr i innych zaawansowanych funkcji zecerskich.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.