Idąc w ślady światowych gigantów technologicznych, Cinkciarz.pl wprowadza własny krój pisma, który stanie się ważnym elementem identyfikacji wizualnej fintechu.
System krojów Conotoxia stworzony specjalnie na potrzeby Cinkciarz.pl będzie wykorzystywany na stronie internetowej firmy, w aplikacjach mobilnych oraz materiałach marketingowych. Proces tworzenia kroju trwał niemal rok. Ma oddawać charakter marki i odróżniać ją od konkurencji. Poza zapewnieniem spójności wizerunku Cinkciarz.pl kieruje się również praktycznymi pobudkami, takimi jak czytelność publikowanych treści, niezależnie od języka czy formatu.
Cinkciarz.pl od kilku lat podbija rynki międzynarodowe z siostrzaną marką Conotoxia. Taką nazwę przyjął właśnie nowy, międzynarodowy krój pisma, zaprojektowany dla fintechu.
Jak się wzorować, to tylko na najlepszych – tłumaczy Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl. Własne fonty mają bowiem takie firmy jak: Apple, Samsung, Netflix czy Google. – Wciąż zwiększamy naszą obecność na globalnym rynku. Budując światową markę, stosujemy kompleksowe podejście do wizerunku i strategii komunikacji.
Conotoxia doskonale oddaje charakter polskiego fintechu. Powstały krój jest dynamiczny, zadziorny, ale także dostępny i przyjazny, bliski użytkownikom. Z tego względu litery mają „rogi”, oddając odwagę i dynamikę działań Cinkciarz.pl, a sama konstrukcja liter pozostaje przyjazna i nowoczesna. To idealna metafora historii firmy, której nazwa wciąż budzi kontrowersje wśród niektórych, lecz pozostaje jednym z liderów polskiego rynku wymiany walut – przekonują przedstawiciele firmy.
Nowoczesny krój występuje w trzech wariantach: Conotoxia, Conotoxia Narrow, Conotoxia Mono, tworzących łącznie 35 odmiany. Każda z nich zawiera w sobie pismo łacińskie z szerokim wachlarzem językowym, cyrylicę wraz z jej odmianami regionalnymi oraz alfabet grecki. Nie zabrakło w nich również czytelnych symboli walut oraz różnych rodzajów cyfr i innych zaawansowanych funkcji zecerskich.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.