Idąc w ślady światowych gigantów technologicznych, Cinkciarz.pl wprowadza własny krój pisma, który stanie się ważnym elementem identyfikacji wizualnej fintechu.
System krojów Conotoxia stworzony specjalnie na potrzeby Cinkciarz.pl będzie wykorzystywany na stronie internetowej firmy, w aplikacjach mobilnych oraz materiałach marketingowych. Proces tworzenia kroju trwał niemal rok. Ma oddawać charakter marki i odróżniać ją od konkurencji. Poza zapewnieniem spójności wizerunku Cinkciarz.pl kieruje się również praktycznymi pobudkami, takimi jak czytelność publikowanych treści, niezależnie od języka czy formatu.
Cinkciarz.pl od kilku lat podbija rynki międzynarodowe z siostrzaną marką Conotoxia. Taką nazwę przyjął właśnie nowy, międzynarodowy krój pisma, zaprojektowany dla fintechu.
Jak się wzorować, to tylko na najlepszych – tłumaczy Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl. Własne fonty mają bowiem takie firmy jak: Apple, Samsung, Netflix czy Google. – Wciąż zwiększamy naszą obecność na globalnym rynku. Budując światową markę, stosujemy kompleksowe podejście do wizerunku i strategii komunikacji.
Conotoxia doskonale oddaje charakter polskiego fintechu. Powstały krój jest dynamiczny, zadziorny, ale także dostępny i przyjazny, bliski użytkownikom. Z tego względu litery mają „rogi”, oddając odwagę i dynamikę działań Cinkciarz.pl, a sama konstrukcja liter pozostaje przyjazna i nowoczesna. To idealna metafora historii firmy, której nazwa wciąż budzi kontrowersje wśród niektórych, lecz pozostaje jednym z liderów polskiego rynku wymiany walut – przekonują przedstawiciele firmy.
Nowoczesny krój występuje w trzech wariantach: Conotoxia, Conotoxia Narrow, Conotoxia Mono, tworzących łącznie 35 odmiany. Każda z nich zawiera w sobie pismo łacińskie z szerokim wachlarzem językowym, cyrylicę wraz z jej odmianami regionalnymi oraz alfabet grecki. Nie zabrakło w nich również czytelnych symboli walut oraz różnych rodzajów cyfr i innych zaawansowanych funkcji zecerskich.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.