Citibank Handlowy i easygo.pl przygotowały specjalną propozycję finansową dla podróżujących internautów. Każdy klient dokonujący rezerwacji i zakupu w portalu turystycznym www.easygo.pl może skorzystać z propozycji i produktów bankowych wspierających wyjazdy wakacyjne. Dzięki współpracy najbardziej dynamicznego portalu turystycznego z nowoczesnym i doświadczonym bankiem o zasięgu ogólnoświatowym powstała unikatowa oferta dla turystów poszukujących usług finansowych w Internecie.
Citibank Handlowy wspólnie z portalem turystycznym easygo.pl przygotował specjalny serwis finansowy. Główny nacisk położono na informacje i produkty wspierające każdego podróżnika podczas jego wakacyjnych wyjazdów. Współpraca ma na celu podniesienie bezpieczeństwa i spokoju finansowego klientów kupujących wyjazdy w easygo.pl.
– Skąd nasze pomysły? Bardzo dbamy o naszego klienta i to nie tylko na etapie obsługiwanej rezerwacji – wyjaśnia Tomasz Domżalski, szef marketingu w easygo.pl – Staramy się profesjonalnie i kompleksowo przeprowadzić procedurę zamówienia i zakupu wybranej oferty, ale dodatkowo zatroszczyć się także o jego bezpieczne i spokojne samopoczucie podczas samego wyjazdu. Mamy w bazie ponad 500 000 propozycji wyjazdów do 75 krajów na świecie. Dzięki obecności na 6 kontynentach, w ponad 100 państwach Citibank Handlowy jest wręcz idealnym partnerem dla naszych podróżników.
Serwis bankowy podzielony jest na kilka sekcji tematycznych. Każda z nich zawiera informacje o wybranym produkcie, jego przydatności w podróży i listę formularzy. Korzystając z prostych linków można w wygodnym trybie zadać pytanie konsultantom banku lub złożyć wniosek online o dany produkt finansowy. Już teraz można szybko i wygodnie, nie wychodząc z domu, założyć konto osobiste, skalkulować, wyliczyć i wystąpić o szybki kredyt potrzebny na realizacje naszych marzeń lub złożyć wniosek o wydanie bardzo przydatnej na urlopie karty kredytowej. Dodatkowo można zapoznać się z dostępnymi w banku produktami inwestycyjnymi lub ofertą CitiGold Wealth Management dla najbardziej wymagających klientów oraz najnowszą promocyjną ofertą banku.
– Współpraca z easygo.pl nie jest przypadkiem – komentuje nowy projekt Damian Zozula, szef marketingu internetowego w Citibank Handlowy. – Mamy ogromne doświadczenie przy tego typu projektach, gdyż prowadzimy mnóstwo różnorodnych programów partnerskich od lat . Do tej pory jednak żadnego w sektorze turystyki online. Od kilku miesięcy z uwagą śledzimy osiągnięcia easygo.pl i z pełnym przekonaniem przyjęliśmy zaproszenie do projektu. Tym bardziej, że mamy możliwości na stworzenie różnorodnej oferty. – dodaje.
Serwis finansowy to od dziś stały element portalu easygo.pl. Do jego zasobów kierować będą różnorodne linki umieszczone na każdej pojedynczej stronie całego portalu. Dodatkowo, opracowane narzędzie ułatwi podejmowanie decyzji o chęci pozyskania wybranego produktu finansowego na kilku etapach przeglądania i rezerwowania oferty turystycznej.
Od początku współpracy partnerzy przygotowali też specjalną akcję promocyjną. – Każdy klient płacący za wyjazd w easygo.pl Kartą Kredytową Citibank otrzyma od naszego turystycznego partnera rabat w wysokości 5% ceny wybranej przez siebie imprezy – wyjaśnia szczegóły Michał Skowroński, kierownik ds. programów partnerskich w Citibank Handlowy.
Wyjazdy urlopowe sprzedawane w Internecie to według różnych źródeł od 2 do 4% całego rynku turystycznego w Polsce. Jego wartość rośnie jednak każdego roku. Najwięksi gracze notują 100 – 150% wzrost obsłużonych klientów, a co za tym idzie także generowanych przychodów. Średnia wartość dokonywanej w chwili obecnej rezerwacji wakacyjnej online to 4200 złotych.
easygo.pl i Citibank Handlowy już teraz zapowiadają poszerzanie zakresu serwisu i nowe akcje promocyjne dla swoich klientów.
http://www.easygo.pl/citibank.html
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.