Click5 dla nowej kolekcji ECCO

Agencja interaktywna Click5 stworzyła serwis internetowy ECCO Receptor. Ma on promować sportową kolekcję butów duńskiej firmy ECCO.
Strona www.ecco.com.pl/receptor jest podróżą przez krainy ECCO, opartą o unikalny sposób nawigacji i ruchome krajobrazy prezentujące kolekcję sportową ECCO, technologię ECCO Receptor i jej zastosowanie w obuwiu ECCO. Głównym wyzwaniem było stworzenie serwisu pokazującego różnorodność najnowszej kolekcji obuwia, jego sportową dynamikę i charakter marki. Użytkownik, przechodząc pomiędzy kolejnymi sceneriami, staje się uczestnikiem ekstremalnej wyprawy, dzięki czemu może poznać mocne strony wybranych modeli obuwia.

Jednym z elementów serwisu jest interaktywna gra dająca możliwość zweryfikowania swojej wiedzy na temat sportowej kolekcji ECCO Performance i technologii ECCO Receptor oraz wygrania nagród. Kampania reklamowa w internecie, oparta na głównych polskich portalach i komunikatorach jest ściśle powiązana z działaniami offline, m.in. ECCO Labiryntem, który pojawi się 23 maja w kolejnym już miejscu – w Galerii Mokotów w Warszawie. Labirynt szykuje się również na podbój innych miast.

„Wyjątkowa kreacja i kampania cieszy się niesamowitą popularnością wśród internautów. ECCO wciąż lubi zaskakiwać i przełamywać bariery. Staramy się być zawsze o jeden krok do przodu  czego dowodem jest również ten portal i kampania – mówi Maciej Wyrwas – Marketing & PR Coordinator ECCO Shoes Poland”.

www.ecco.com.pl/receptor

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top