ClickAd wprowadza system SAO

ClickAd wprowadza do swojej oferty nowe narzędzie o nazwie SAO – system do automatycznej optymalizacji działań reklamowych w Internecie. Udostępniona przez ClickAd technologia pozwala na optymalizację kampanii w trakcie jej trwania i jest szczególnie skuteczna przy dużych akcjach zasięgowych.

System SAO różni się od tradycyjnych narzędzi do optymalizacji kampanii reklamowych prowadzonych on-line. Jego działanie polega na zidentyfikowaniu najbardziej „responsywnej” dla danej kampanii grupy internautów. Responsywnej, czyli takiej, która najlepiej reaguje na komunikat reklamowy i w przypadku której zachodzi największe prawdopodobieństwo na pożądaną reakcje, czyli na przykład wykonanie konkretnej czynności.

Pierwszym etapem działania SAO jest proces uczenia się. System gromadzi dostępne dane i analizuje je. Tymi danymi są między innymi informacje o czasie i miejscu emisji, formie reklamy, ilości kliknięć i wyświetlonych kreacji, danych geograficznych, dostawcy Internetu i wiele innych. Następnie SAO tworzy grupy responsywne, które zapewniają największą konwersję na pożądaną akcję reklamową. W trakcie działania system automatycznie i w czasie rzeczywistym dobiera najlepszą reklamę dla właściwej, wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

Optymalizacja z użyciem technologii SAO pozwala na maksymalizację skuteczności kampanii reklamowych poprzez precyzyjne określenie właściwej grupy docelowej. Tym samym SAO znacznie redukuje koszt prowadzonych działań reklamowych. Z przeprowadzonych przez ClickAd analiz wynika, że kampanie optymalizowane przy zastosowaniu narzędzia SAO są o 60% skuteczniejsze od kampanii optymalizowanych w inny, bardziej tradycyjny sposób.

„Konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę o narzędzia i usługi, które podnoszą skuteczność działań reklamowych naszych klientów przy jednoczesnym obniżaniu kosztów. Wiele z naszych ostatnich propozycji ma charakter unikatowy i trudno znaleźć dla nich odpowiednik na polskim rynku. System optymalizacji SAO jest jednym z nich.” – powiedział Adam Dyba, Business Development Director firmy ClickAd.

System SAO jest dedykowany do kampanii kupowanych na dużych i niedrogich przestrzeniach reklamowych typu RON (Run on Network) lub ROP (Run on Portal). Dzięki temu w jednej kampanii można reklamować kilka lub nawet kilkanaście produktów w tym samym czasie.

www.clickad.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top