club&music – nowość w sieci IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty pakiet Premium o nazwie club&music. W skład nowego pakietu wchodzą wyselekcjonowane witryny o charakterze klubowo-muzycznym, dzięki czemu reklamodawcy otrzymują precyzyjne narzędzie umożliwiające dotarcie do atrakcyjnej grupy odbiorców.

Witryny z pakietu club&music to bogata oferta nowoczesnych serwisów muzyczno-rozrywkowych stawiających na interakcję z użytkownikami. Wartość tej grupy witryn stanowią najświeższe informacje ze świata muzyki – cgm.pl, muzyka.pl, empe3.net, soundrevolt.com, mp4.com.pl, eska.pl – oraz informacje o imprezach – aktivist.pl, clubber.pl, clubtechno.pl, pogodzinach.pl, partypictures.pl. Dzięki przyjętej formie pakietu reklamodawcy otrzymują możliwość dotarcia do 1 400 000 unikalnych użytkowników, stanowiących ściśle określoną i atrakcyjną grupę.

Osoby korzystające z serwisów zgrupowanych w nowym pakiecie club&music to ludzie młodzi i aktywni, głównie mieszkańcy dużych miast, którzy stosunkowo dużo wydają na własne potrzeby. Jest to grupa dla której ważny jest styl życia i moda. Osoby te sporo czasu spędzają w klubach, są otwarte na wszelkie nowinki i nie obawiają się zachowań kontrowersyjnych.

„Dajemy reklamodawcom bardzo dobrze skrojony produkt, dzięki któremu łatwo, a przy tym precyzyjnie mogą dotrzeć do niezwykle atrakcyjnej grupy odbiorców. W pakiecie znalazły się najlepsze witryny o tematyce klubowo-muzycznej. Sygnały jakie dostawaliśmy od naszych klientów jednoznacznie wskazywały na to, że taki produkt reklamowy był potrzebny. Tym bardziej jestem pewien, że ta propozycja będzie bardzo dobrze przyjęta.” – powiedział Karol Kowalski, Affiliate Manager sieci IDMnet.

Nowy pakiet IDMnet przygotowany został z myślą o agencjach reklamowych i działach marketingu firm planujących precyzyjne i przemyślane kampanie reklamowe, a także nietypowe i niekonwencjonalne akcje promocyjne. Użytkownicy witryn z pakietu club&music to grupa nadająca się do odbioru reklam marek młodzieżowych, technologicznych czy muzycznych, ale nie tylko. Są to odbiorcy, którzy cenią niebanalny przekaz – daje to szeroki wachlarz możliwości dla produktów bardziej konserwatywnych, takich jak na przykład usług finansowych, ale promowanych w niecodzienny i oryginalny sposób.

www.idmnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top