Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty pakiet Premium o nazwie club&music. W skład nowego pakietu wchodzą wyselekcjonowane witryny o charakterze klubowo-muzycznym, dzięki czemu reklamodawcy otrzymują precyzyjne narzędzie umożliwiające dotarcie do atrakcyjnej grupy odbiorców.
Witryny z pakietu club&music to bogata oferta nowoczesnych serwisów muzyczno-rozrywkowych stawiających na interakcję z użytkownikami. Wartość tej grupy witryn stanowią najświeższe informacje ze świata muzyki – cgm.pl, muzyka.pl, empe3.net, soundrevolt.com, mp4.com.pl, eska.pl – oraz informacje o imprezach – aktivist.pl, clubber.pl, clubtechno.pl, pogodzinach.pl, partypictures.pl. Dzięki przyjętej formie pakietu reklamodawcy otrzymują możliwość dotarcia do 1 400 000 unikalnych użytkowników, stanowiących ściśle określoną i atrakcyjną grupę.
Osoby korzystające z serwisów zgrupowanych w nowym pakiecie club&music to ludzie młodzi i aktywni, głównie mieszkańcy dużych miast, którzy stosunkowo dużo wydają na własne potrzeby. Jest to grupa dla której ważny jest styl życia i moda. Osoby te sporo czasu spędzają w klubach, są otwarte na wszelkie nowinki i nie obawiają się zachowań kontrowersyjnych.
„Dajemy reklamodawcom bardzo dobrze skrojony produkt, dzięki któremu łatwo, a przy tym precyzyjnie mogą dotrzeć do niezwykle atrakcyjnej grupy odbiorców. W pakiecie znalazły się najlepsze witryny o tematyce klubowo-muzycznej. Sygnały jakie dostawaliśmy od naszych klientów jednoznacznie wskazywały na to, że taki produkt reklamowy był potrzebny. Tym bardziej jestem pewien, że ta propozycja będzie bardzo dobrze przyjęta.” – powiedział Karol Kowalski, Affiliate Manager sieci IDMnet.
Nowy pakiet IDMnet przygotowany został z myślą o agencjach reklamowych i działach marketingu firm planujących precyzyjne i przemyślane kampanie reklamowe, a także nietypowe i niekonwencjonalne akcje promocyjne. Użytkownicy witryn z pakietu club&music to grupa nadająca się do odbioru reklam marek młodzieżowych, technologicznych czy muzycznych, ale nie tylko. Są to odbiorcy, którzy cenią niebanalny przekaz – daje to szeroki wachlarz możliwości dla produktów bardziej konserwatywnych, takich jak na przykład usług finansowych, ale promowanych w niecodzienny i oryginalny sposób.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.