Agencja Internetowa 4Kroki stworzyła kulinarny serwis Co Mam Zjeść? Jego głównymi odbiorcami mają być osoby zapracowane, które nie mają czasu na długie robienie zakupów i gotowanie skomplikowanych potraw.
Pomysł zrodził się w naszej agencji, kiedy wypaleni spotkaniami kreatywnymi, nie mieliśmy weny do wymyślania dań, które moglibyśmy zjeść w porze lunchu. Inspiracją byli również koledzy z różnych branż, którzy podobnie jak my, narzekali na monotonność codziennego jadłospisu, a także na brak pomysłów na przyrządzenie posiłku wróciwszy po pracy do domu – tłumaczą nam twórcy serwisu.
Co Mam Zjeść? ma być funkcjonalną platformą ułatwiającą podejmowanie decyzji zakupowych. Podzielony jest na dwie sekcje – Jestem w pracy i Jestem w domu. Oferuje bazę prostych potraw do samodzielnego przygotowania.
Niestety każdemu z nas zdarza się wyrzucać przeterminowane produkty z lodówki. Funkcjonalność Co Mam Zjeść? przeciwdziała takiemu marnotrawstwu. Pierwszym krokiem do wybrania potrawy jest filtracja przepisów po produktach dostępnych w domu. Jest to prosty system: zawartość lodówki integrujesz z CMZ. W wynikach wyświetlają się przepisy. Jeżeli masz pod ręką tylko marchew i cebulę, resztę produktów możesz dokupić w sklepie, drukując sobie cały przepis – radzi Renata Stefankowicz, PR Specialist Agencji 4Kroki.
Od innych portali kulinarnych, Co Mam Zjeść? ma wyróżniać się odmienną filozofią. Duża część serwisów zmusza użytkowników do podjęcia decyzji co konkretnego chciałby przyrządzić w danej chwili, co determinuje sortowanie według nazw potraw.
Nasz serwis funkcjonuje na zupełnie innej zasadzie. W sekcji „W domu”, użytkownik wprowadza w wyszukiwarkę produkty, które posiada w domu, po czym otrzymuje propozycje dań zawierających owe składniki. Aby ułatwić wybór, wyszukane dania prezentowane są według zgodności składników. Dodatkowo, tych, których nam brakuje, są odseparowane od tych, które posiadamy. Potrawy nie są trudne do przyrządzenia, dobierane tak, aby ich wykonanie nie zabierało zbyt wiele czasu. W sekcji „W pracy” użytkownik znajdzie propozycje kulinarne, które może spożyć w pracy, a także propozycje produktów, które mogą ułatwić wybór podczas zakupów, natchnąć do urozmaicenia posiłków w pracy – mówi nam Renata Stefankowicz.
Twórcy Co Mam Zjeść? zapewniają, że nie chcą, przynajmniej na razie, zarabiać na serwisie. W przyszłości planowana jest jednak współpraca z producentami dań gotowych (dania błyskawiczne, potrawy mrożone), promocja konkretnych marek na stronie serwisu, promocja wydawnictw kulinarnych lub opcja Zareklamuj się na Co mam zjeść?
W najbliższej czasie uruchomiona zostanie wersja light pod przeglądarkę WWW oraz aplikacje mobilne (iPhone). W przygotowaniu jest również widget na serwisy społecznościowe (Grono, Facebook).
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.