Serwis Kobieta.wp.pl nieustannie wzbogaca swoją zawartość. Autorskie artykuły, „damskie” blogi, felietony znanych i lubianych, fora dyskusyjne, galerie użytkowników oraz nowa rubryka towarzyska „Na językach” – Wirtualna Polska o kobietach i dla kobiet.
Internetowy serwis Kobieta Wirtualnej Polski notuje rekordy oglądalności. Uruchomiony w kwietniu 2006 roku, już w maju zanotował ponad 13 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius, maj 2006) , stając się najczęściej odwiedzaną witryną o tej tematyce wśród polskich portali. Pierwsze tygodnie sierpnia przyniosły Kobiecie ponad 18 milionów odsłon (dane na podstawie gemiusTraffic, sierpień 2006).
„Staramy się tworzyć serwis optymalny – mówi Joanna Ruczyńska, Kierownik Grupy Styl Życia w Wirtualnej Polsce – większość publikowanych w nim materiałów ma charakter autorski, co odróżnia naszą witrynę od innych serwisów kierowanych do pań. Redakcja Kobiety, jako jedyna, prowadzi na przykład specjalnego tematycznego bloga, swoisty pamiętnik z życia serwisu. Dziennikarki WP komentują tu najpoczytniejsze artykuły, zamieszczają najciekawsze opinie internautek, zjawiają nowości, pytają o pomysły na uatrakcyjnienie witryny. Systematycznie uzupełniamy ją o treści, które najbardziej interesują panie i to w różnym wieku.”
Na przestrzeni kilku miesięcy w Kobiecie wprowadzono szereg innowacji. Do grona współpracujących z serwisem specjalistów dołączyli dietetycy, ortodonci, kosmetolog, projektant wnętrz oraz stylista (od początku funkcjonowania witryny Internautki mogą korzystać z porad psychologa i seksuologa). Felietonistą WP, obok Tomasza Kammela, została Małgorzata Kożuchowska. Większość działów serwisu zaopatrzono w fora, na których panie aktywnie wymieniają się doświadczeniami, opiniami, dyskutują o rodzinie, urodzie, ale też seksie, samochodach i przepisach kulinarnych.
„Serwis jest współtworzony przez użytkowniczki – opowiada Ruczyńska – To one dodają do witryny prywatne galerie zdjęć, wprowadzają przepisy kulinarne, zakładają sieciowe blogi, komentują napisane przez nas artykuły. Dzięki kobietom serwis WP wciąż zmienia swój kształt.”
Redakcja bacznym okiem śledzi świat show biznesu i ostrym piórem komentuje wszystkie wydarzenia. Uruchomiona właśnie nowa rubryka towarzyska „Na językach” (sekcja „Znani i lubiani”) nie ogranicza się jedynie do typowych informacji „plotkarskich”, prezentując obszerne materiały zdjęciowo-tekstowe. Wkrótce witrynę uzupełnią dodatkowe działy poświęcone modzie i urodzie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.