Codemedia inwestuje w Quartic

Opublikowano: 10 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Spółka Codemedia kupiła 30 proc. udziałów w firmie Quartic. Inwestycja kapitałowa i partnerstwo produktowe pozwolić mają na rozwinięcie narzędzi z obszaru targetowania kampanii internetowych oraz rekomendacji produktowych.

quarticCałościowa inwestycja Codemedia obejmuje 50 proc. udziału w kapitale zakładowym Quartic – zakup kolejnych 20 proc. udziałów zostanie sfinalizowany do końca bieżącego roku. Środki te mają zapewnić spółce Quartic możliwości rozwoju technologicznego i wejścia w nowy obszar: rozwiązań dedykowanych rynkowi mediowo-reklamowemu.

Quartic specjalizuje się w tworzeniu produktów i usług dla branży internetowej. Flagowy produkt spółki to system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. System automatycznie gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach klientów na stronie internetowej. Na tej podstawie poznaje ich potrzeby i preferencje zakupowe po to, by z obszernego katalogu produktów lub treści przedstawić najlepszą ofertę i ją właśnie zaprezentować. Wśród klientów Quartic są m.in.: Empik.pl, Merlin.pl, Playmobile.pl, Rainbow Tours, Szkla.com, Praktiker.pl.

Dzięki zaangażowaniu Codemedia nacisk rozwoju produktów spółki ma być położony na kierunki związane z rynkiem reklamowym, w szczególności z szeroko rozumianą reklamą efektywnościową. Oprócz Codemedia, aktywnymi udziałowcami Quartic pozostają Data Force Group oraz Divante.

Dawid ZarazińskiCodemedia inwestuje w Quartic

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.