Okazuje się, że trzeci kwartał 2015 roku w zakresie wydatków na reklamę w branży finansowej zanotował spadek o ok. 7 proc. Według szacunków Codemedia wydatki wyniosły w trzecim kwartale wyniosły ponad 108 mln zł. Spadły również wydatki na reklamę online.
W trzecim kwartale udział reklamy online spadł w stosunku do tradycyjnych form reklamy (TV, prasa). Sektor finansowy przeznaczył na reklamę cyfrową ponad 16 milionów złotych.
Wśród wydatków na reklamę największe budżety w branży finansowej posiadają banki (ok. 58 proc.) oraz instytucje finansowe (leasing, firmy kredytowe i pożyczkowe, biura maklerskie i fundusze inwestycyjne).
Wśród promowanych produktów największym powodzeniem cieszą się konta oraz kredyty (łącznie ok. 67 proc.).
Wśród ubezpieczeń najwięcej środków przeznaczano na promocję ubezpieczeń na życie i OC/AC (ok. 87 proc.).
Wpisy promowane
- Ile trwa budowa domu?Czas budowy domu jednorodzinnego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość domu, stopień skomplikowania projektu, rodzaj materiałów i umiejętności wykonawców. ...
- Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę?Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę? To proste — podnośnik dźwigowy z przyssawką pozwala na szybkie i bezpieczne ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.