ComArch wdrożył i utrzymuje w modelu pełnego outsourcingu system mobilnego wsparcia sprzedaży u jednego z największych w Polsce producentów wyrobów cukierniczych. System AURUM AgentCare działa w modelu ASP, optymalizuje prace przedstawicieli handlowych i wspomaga zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa
W ramach podpisanej umowy ComArch dostarczył swoje rozwiązanie ComArch AURUM AgentCare, niezbędny sprzęt – urządzenia przenośne typu Handheld, a także przeszkolił pracowników Mieszka. Docelowo system będzie obsługiwał około 100 pracowników struktur sprzedaży i marketingu. W ramach systemu przedstawiciele mobilni korzystają z aplikacji off-line pozwalającej na wymianę danych i synchronizację z centralną bazą danych na żądanie. Synchronizacja odbywa się poprzez GPRS (Internet).
Projekt jest realizowany w modelu pełnego outsourcingu licencji, sprzętu i usług: administracji, serwisu urządzeń oraz rozwoju aplikacji, dzięki czemu odciąża firmę Mieszko i pozwala koncentrować się na podstawowej działalności.
Kluczowymi funkcjami systemu są zarządzanie planami wizyt przedstawiciela handlowego, zbieranie zamówień, analiza dystrybucji i rotacji produktów u klienta, obsługa przecen i promocji w punktach sprzedaży, ankiety i badania trademarketingowe, a także analiza kosztów przedstawicieli handlowych.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!