ComArch wdrożył i utrzymuje w modelu pełnego outsourcingu system mobilnego wsparcia sprzedaży u jednego z największych w Polsce producentów wyrobów cukierniczych. System AURUM AgentCare działa w modelu ASP, optymalizuje prace przedstawicieli handlowych i wspomaga zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa
W ramach podpisanej umowy ComArch dostarczył swoje rozwiązanie ComArch AURUM AgentCare, niezbędny sprzęt – urządzenia przenośne typu Handheld, a także przeszkolił pracowników Mieszka. Docelowo system będzie obsługiwał około 100 pracowników struktur sprzedaży i marketingu. W ramach systemu przedstawiciele mobilni korzystają z aplikacji off-line pozwalającej na wymianę danych i synchronizację z centralną bazą danych na żądanie. Synchronizacja odbywa się poprzez GPRS (Internet).
Projekt jest realizowany w modelu pełnego outsourcingu licencji, sprzętu i usług: administracji, serwisu urządzeń oraz rozwoju aplikacji, dzięki czemu odciąża firmę Mieszko i pozwala koncentrować się na podstawowej działalności.
Kluczowymi funkcjami systemu są zarządzanie planami wizyt przedstawiciela handlowego, zbieranie zamówień, analiza dystrybucji i rotacji produktów u klienta, obsługa przecen i promocji w punktach sprzedaży, ankiety i badania trademarketingowe, a także analiza kosztów przedstawicieli handlowych.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.