Comarch uruchamia nową stronę poświęconą w całości zagadnieniom związanym z call center i contact center. Pod adresem www.contactcenter.comarch.pl dostępne są informacje o Comarch Contact Center, który jest uniwersalną i nowoczesną platformą aplikacyjną wspomagającą telefoniczną obsługę klienta.
Odwiedzający stronę mogą zapoznać się z wideoprezentacją Comarch Contact Center, która przedstawia korzyści z wdrożenia systemu call center. Pokazuje też, w jaki sposób zmniejszyć koszty obsługi klienta oraz zwiększyć zyski z operacji przeprowadzanych w biurze obsługi klienta. W serwisie dostępne są również artykuły i case study opisujące możliwe sposoby wykorzystania systemu.
Comarch Contact Center obsługuje połączenia głosowe zarówno przychodzące, jak i wychodzące. System identyfikuje rozmówcę na podstawie numeru telefonu lub na podstawie autoryzacji w IVR. Identyfikacja dzwoniącego umożliwia wyświetlenie na ekranie monitora kontekstu klienta, czyli zbioru podstawowych informacji. Pozwala to uniknąć wypytywania klienta o jego dane osobowe.
– Aplikacje CRM przeżywają swoją drugą młodość w telefonicznych centrach obsługi klienta. Zauważono, że w bardzo łatwy sposób można wykorzystać zalety CRM. Gromadzenie i prezentowanie wszystkich dostępnych informacji o kliencie w spójny sposób i w jednym miejscu, zwłaszcza w call center, gdzie nie ma kontaktu bezpośredniego, daje klientowi pewność, że jego sytuacja jest doskonale znana bankowi, domowi maklerskiemu czy firmie ubezpieczeniowej. Utrzymywanie dobrych relacji z klientem, zwłaszcza w okresie dekoniunktury, ma podwójne znaczenie, ponieważ jak wiadomo, zadowolony klient to klient lojalny, a co za tym idzie dochodowy. Pozyskanie nowych klientów jest o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie obecnych – to drugie możemy osiągnąć, korzystając z Comarch Contact Center – mówi Łukasz Rozlach, Business Solutions Manager, Comarch SA.
Contact Center to narzędzie kontaktu z klientem wykorzystujące większość dostępnych kanałów elektronicznych, w tym obsługę poczty wychodzącej i przychodzącej z poziomu aplikacji, wysyłkę smsów, obsługę chatu, faxu oraz komunikatorów internetowych.
System informatyczny realizuje funkcjonalności transakcyjne, czyli zadania związane z działalnością podstawową. Są to m.in. polecenia przelewu, zlecenia kupna i sprzedaży akcji lub kupno polis ubezpieczeniowych. Transakcje realizowane są dzięki integracji z centralnymi systemami IT. W ten sposób call center przejmuje realizację wszystkich zadań wykonywanych wcześniej przez doradcę w oddziale.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.