Comarch uruchamia nową stronę poświęconą w całości zagadnieniom związanym z call center i contact center. Pod adresem www.contactcenter.comarch.pl dostępne są informacje o Comarch Contact Center, który jest uniwersalną i nowoczesną platformą aplikacyjną wspomagającą telefoniczną obsługę klienta.
Odwiedzający stronę mogą zapoznać się z wideoprezentacją Comarch Contact Center, która przedstawia korzyści z wdrożenia systemu call center. Pokazuje też, w jaki sposób zmniejszyć koszty obsługi klienta oraz zwiększyć zyski z operacji przeprowadzanych w biurze obsługi klienta. W serwisie dostępne są również artykuły i case study opisujące możliwe sposoby wykorzystania systemu.
Comarch Contact Center obsługuje połączenia głosowe zarówno przychodzące, jak i wychodzące. System identyfikuje rozmówcę na podstawie numeru telefonu lub na podstawie autoryzacji w IVR. Identyfikacja dzwoniącego umożliwia wyświetlenie na ekranie monitora kontekstu klienta, czyli zbioru podstawowych informacji. Pozwala to uniknąć wypytywania klienta o jego dane osobowe.
– Aplikacje CRM przeżywają swoją drugą młodość w telefonicznych centrach obsługi klienta. Zauważono, że w bardzo łatwy sposób można wykorzystać zalety CRM. Gromadzenie i prezentowanie wszystkich dostępnych informacji o kliencie w spójny sposób i w jednym miejscu, zwłaszcza w call center, gdzie nie ma kontaktu bezpośredniego, daje klientowi pewność, że jego sytuacja jest doskonale znana bankowi, domowi maklerskiemu czy firmie ubezpieczeniowej. Utrzymywanie dobrych relacji z klientem, zwłaszcza w okresie dekoniunktury, ma podwójne znaczenie, ponieważ jak wiadomo, zadowolony klient to klient lojalny, a co za tym idzie dochodowy. Pozyskanie nowych klientów jest o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie obecnych – to drugie możemy osiągnąć, korzystając z Comarch Contact Center – mówi Łukasz Rozlach, Business Solutions Manager, Comarch SA.
Contact Center to narzędzie kontaktu z klientem wykorzystujące większość dostępnych kanałów elektronicznych, w tym obsługę poczty wychodzącej i przychodzącej z poziomu aplikacji, wysyłkę smsów, obsługę chatu, faxu oraz komunikatorów internetowych.
System informatyczny realizuje funkcjonalności transakcyjne, czyli zadania związane z działalnością podstawową. Są to m.in. polecenia przelewu, zlecenia kupna i sprzedaży akcji lub kupno polis ubezpieczeniowych. Transakcje realizowane są dzięki integracji z centralnymi systemami IT. W ten sposób call center przejmuje realizację wszystkich zadań wykonywanych wcześniej przez doradcę w oddziale.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.