Comarch uruchomił nową stronę o Contact Center

Comarch uruchamia nową stronę poświęconą w całości zagadnieniom związanym z call center i contact center. Pod adresem www.contactcenter.comarch.pl dostępne są informacje o Comarch Contact Center, który jest uniwersalną i nowoczesną platformą aplikacyjną wspomagającą telefoniczną obsługę klienta.

Odwiedzający stronę mogą zapoznać się z wideoprezentacją Comarch Contact Center, która przedstawia korzyści z wdrożenia systemu call center. Pokazuje też, w jaki sposób zmniejszyć koszty obsługi klienta oraz zwiększyć zyski z operacji przeprowadzanych w biurze obsługi klienta. W serwisie dostępne są również artykuły i case study opisujące możliwe sposoby wykorzystania systemu.

Comarch Contact Center obsługuje połączenia głosowe zarówno przychodzące, jak i wychodzące. System identyfikuje rozmówcę na podstawie numeru telefonu lub na podstawie autoryzacji w IVR. Identyfikacja dzwoniącego umożliwia wyświetlenie na ekranie monitora kontekstu klienta, czyli zbioru podstawowych informacji. Pozwala to uniknąć wypytywania klienta o jego dane osobowe.

– Aplikacje CRM przeżywają swoją drugą młodość w telefonicznych centrach obsługi klienta. Zauważono, że w bardzo łatwy sposób można wykorzystać zalety CRM. Gromadzenie i prezentowanie wszystkich dostępnych informacji o kliencie w spójny sposób i w jednym miejscu, zwłaszcza w call center, gdzie nie ma kontaktu bezpośredniego, daje klientowi pewność, że jego sytuacja jest doskonale znana bankowi, domowi maklerskiemu czy firmie ubezpieczeniowej. Utrzymywanie dobrych relacji z klientem, zwłaszcza w okresie dekoniunktury, ma podwójne znaczenie, ponieważ jak wiadomo, zadowolony klient to klient lojalny, a co za tym idzie dochodowy. Pozyskanie nowych klientów jest o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie obecnych – to drugie możemy osiągnąć, korzystając z Comarch Contact Center – mówi Łukasz Rozlach, Business Solutions Manager, Comarch SA.

Contact Center to narzędzie kontaktu z klientem wykorzystujące większość dostępnych kanałów elektronicznych, w tym obsługę poczty wychodzącej i przychodzącej z poziomu aplikacji, wysyłkę smsów, obsługę chatu, faxu oraz komunikatorów internetowych.

System informatyczny realizuje funkcjonalności transakcyjne, czyli zadania związane z działalnością podstawową. Są to m.in. polecenia przelewu, zlecenia kupna i sprzedaży akcji lub kupno polis ubezpieczeniowych. Transakcje realizowane są dzięki integracji z centralnymi systemami IT. W ten sposób call center przejmuje realizację wszystkich zadań wykonywanych wcześniej przez doradcę w oddziale.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top