Comarch wprowadza do swojej oferty nowy produkt z dziedziny telewizji interaktywnej. Rozwiązanie Comarch Next-Generation TV (NGTV) umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie dostępu do kanałów telewizyjnych i interaktywnych usług video za pośrednictwem telewizora, telefonu komórkowego oraz komputera.
– Nasze rozwiązanie wpisuje się w najnowsze trendy obejmujące zacieranie się różnic pomiędzy komputerami, telefonami komórkowymi i telewizorami cyfrowymi, postępującą wirtualizację rzeczywistości, konwergencję sieci telekomunikacyjnych oraz kierunek wyznaczony przez Web2.0. Chcemy zbudować pomost technologiczny pomiędzy Internetem a telewizją, ponieważ wierzymy, że telewizor ponownie stanie się domowym centrum rozrywki multimedialnej i preferowanym medium interaktywnego dostępu do informacji. Wokół naszego produktu budujemy także społeczność firm dostarczających komponenty do naszego rozwiązania oraz usługi, które wspólnie zaoferujemy operatorom NGTV. Dzięki temu już wkrótce, włączając telewizor, będziemy mogli robić zakupy, słuchać muzyki lub radia, grać w gry, mieć dostęp do ciekawych usług społecznościowych, czy wziąć aktywny udział w programie telewizyjnym – mówi Łukasz Luzar Product Manager, którzy stworzył koncepcję produktu i odpowiada za jego rozwój w Comarch SA.
Produkt jest przeznaczony dla operatorów świadczących usługi szerokopasmowego dostępu do sieci oraz operatorów telefonii komórkowej trzeciej generacji. W oparciu o Comarch NGTV będą mogli oni zaoferować swoim abonentom atrakcyjne serwisy informacyjne, dostęp do sklepów online, serwisy randkowe i inne ciekawe usługi zawierające w sobie transmisje utworów audio i video w wysokiej jakości. Użytkownicy będą mogli także zbudować swoje własne kanały telewizyjne, a firmy trzecie – udostępniać interesujące serwisy multimedialne.
Dzięki wdrożeniu Comarch NGTV operatorzy mają zdobyć nowe źródła zysku obejmujące przychody z abonamentu, dystrybucji treści multimedialnych na żądanie, udostępnianie usług w modelu premium oraz emisji personalizowanych reklam. Koncepcja rozwoju Comarch NGTV przewiduje również powstawanie wirtualnych operatorów telewizji interaktywnej, którzy będą działać na analogicznych zasadach jak wirtualni operatorzy telefonii komórkowej (MVNO), wykorzystując rozwiązanie Comarch NGTV np. w modelu outsourcingu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.