Video i społecznościowe funkcje portalu to podstawowe elementy nowej witryny internetowej magazynu CKM z portfolio Marquard Media Polska.
Interaktywny serwis przygotowany przez spółkę Comtica wdrożony został w przeciągu kilku dni. Było to możliwe dzięki wykorzystaniu narzędzi, zbudowanych na podstawie platformy streemo.pl i multiscreen.tv, które umożliwiają szybką implementację interaktywnych rozwiązań dla wydawców zainteresowanych rozszerzaniem swojej oferty redakcyjnej i reklamowej w Internecie.
Użytkownicy portalu uzyskali możliwość tworzenia własnych profili, a tym samym zamieszczania m.in. filmów video czy pisania blogów. Stałymi elementami redakcyjnymi są konkursy z nagrodami dla najaktywniejszych czytelników ckm.pl
Dziś podstawową wartością staje się lojalność, którą wspierać można wykorzystując interaktywne technologie. Naszym czytelnikom oferujemy teraz nowe funkcjonalności i dostęp do wyjątkowych, atrakcyjnych sesji video. Nie bez znaczenia, zwłaszcza w dobre kryzysu są niskie koszty wdrożenia rozwiązań naszego partnera. Już niebawem wspólnie zaprezentujemy nowe serwisy tytułów Wydawnictwa Marquard – Olivia.pl. panidomu.pl oraz shape.pl, powiedział Marek Ruszkowski, dyrektor marketingu MMP.
Comtica należąca do giełdowej Grupy One-2-One jest także odpowiedzialna za hosting oraz obsługę redakcyjną serwisu ckm.pl w kooperacji z miesięcznikiem CKM.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!