Škoda Fabia i firma odzieżowa Monnari postanowiły postawić na wspólne przedsięwzięcie i stworzyć limitowaną serię aut dla kobiet, ozdobionych w stylu Monnari. Cała kampania promocyjna przebiega pod hasłem „Są takie rzeczy, na których mężczyźni się nie znają”. Towarzyszy jej konkurs, polegający na udekorowaniu Fabii zgodnie z własnym gustem oraz na zaproponowaniu hasła reklamującego ten kobiecy samochód. Do wygrania oczywiście Fabia Monnari.
Za stworzenie internetowej kampanii odpowiedzialna była agencja interaktywna Conecto. Utrzymany w kobiecej stylistyce serwis www wpisuje się w całe przedsięwzięcie i tworzy spójny wizerunek obu marek. Kierowana do określonej grupy kobiet strona ma delikatny, elegancki design, współgrający z założeniami kampanii.
Najważniejszą częścią strony jest konfigurator aut (nazwany przymierzalnią), w którym każda z pań tworzy samochód w swoim stylu. Specjalna zakładka „Jestem kobietą” to dział pozwalający na wypowiadanie się i poznanie opinii innych kobiet. Serwis ma być, też miejscem gdzie panie znajdują chwilę wytchnienia od codziennych spraw.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.