Rozpoczyna się pierwsza internetowa kampania w historii marki Audi w Polsce. Promuje ona debiut II generacji kultowego modelu TT Coupé. Kampanię przygotowała agencja interaktywna Conecto.net.
Punktem węzłowym zakrojonej na szeroką skalę akcji promocyjnej jest mikrostrona wizerunkowa, na którą odsyłają internautów reklamy pojawiające się na największych, polskich portalach oraz precyzyjnie stargetowany mailing.
Droga w świat Audi TT wiedzie przez stronę www.tt.audi.pl, gdzie znajduje się mapa Polski, na której mienią się zarysy: Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Poznania oraz Gdańska. Wystarczy wykonać jeden ruch i przed użytkownikami witryny wyrastają najbardziej charakterystyczne dla wskazanych miast miejsca. Wszystko to w nocnym, czarno- białym ujęciu. Na tym tle krystalizuje się trójwymiarowa wizualizacja nowego Audi TT Coupé, sportowego samochodu, dzięki któremu każde miejsce ma stać się wyjątkowe.
Podczas wirtualnej podróży po Polsce internauci mogą poznać najbardziej popularne miejsca i kluby, do których tłumnie przychodzą mieszkańcy wybranego miasta. Oprócz adresów w dziale: Po Godzinach można znaleźć także krótką charakterystykę wybranego lokalu oraz zdjęcia odzwierciedlające panującą tam atmosferę.
„Projektując ten serwis chcieliśmy przede wszystkim pokazać, że Audi TT to model, który sprawia, ze możemy czuć się wyjątkowo, a każde miejsce, do którego trafiamy nabiera magicznego charakteru. Audi TT znosi wszelkie bariery. To samochód, który z pewnością docenią młode (od 25-40 lat), aktywne, spełnione zawodowo osoby gustujące zarówno w clubbingu, jak i muzyce jazzowej, czy wystawach sztuki awangardowej – mówi dyrektor zarządzający Conecto.net Tomasz Bryłka. Sportowy, dynamiczny charakter Audi TT prowokuje do wzmożonej aktywności. Tego samego wieczoru zaczynamy bawić się w Warszawie, a kończymy w Krakowie. Wszystko jest możliwe.”
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.