Adv.pl wprowadza na rynek nowy produkt, skierowany do agencji reklamowych, platformę Contact Supervisor. Jej zadaniem jest optymalizacja kosztów związanych z procesem obsługi Klienta.
Aplikacja umożliwia monitoring wykonania poszczególnych etapów zlecenia. Daje możliwość ich weryfikacji i skomentowania, zarówno od strony Klienta jak i samej agencji. Ułatwia wgląd do informacji na temat określonego partnera, jak również komunikację z nim za pośrednictwem Internetu. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. zarządzanie uprawnieniami użytkowników oraz odtwarzanie historii kontaktów z Klientem.
– Globalna konkurencja wymusza na organizacjach nowe postrzeganie wewnętrznego oraz zewnętrznego procesu przepływu informacji. Obecnie, nie tylko zwykły notes, ale i podstawowe narzędzia programistyczne nie są w stanie zapewnić odpowiedniego usystematyzowania danych, jakie agencje reklamowe gromadzą każdego dnia podczas komunikacji z Klientem. Zrodziła się potrzeba wprowadzenia nowego, personalizowanego rozwiązania – systemów zapewniających obsługę indywidualnych cyklów współpracy z Klientem i realizacji zamówienia. Adv.pl współdziała z wieloma agencjami. W oparciu o doświadczenie i w odpowiedzi na ich potrzeby stworzyliśmy aplikację, która wpłynie na poprawę jakości usług agencji reklamowej. – mówi Rafał Dziedzic Prezes Adv.pl.
Cechą rozwiązania jest przede wszystkim prostota obsługi. Zarządzanie platformą Contact Supervisor odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.