Od 19 lutego 2003 Business Point Customer Interaction Center zmienia nazwę na ContactPoint.
Decyzja dotycząca zmiany nazwy została podjęta w związku z wygaśnięciem umowy z dawnym partnerem, Business Point S.A. Jest też kolejnym naturalnym krokiem realizacji strategii budowania niezależnego wizerunku.
Nowa nazwa została wybrana spośród czterech propozycji nawiązujących do działalności firmy – usług contact center dla biznesu. Nazwa ContactPoint zdobyła najbardziej entuzjastyczne oceny w przeprowadzonych metodą CATI badaniach dotyczących preferencji grupy docelowej. Przebadano 95 osób decyzyjnych zarówno w globalnych koncernach, jak w firmach polskich.
Firma Business Point Customer Interaction Center Sp. z o.o. odłączyła się w czerwcu 2001 roku od Business Point S.A. gdzie jako dział call center istniała od 1997 roku. Pozyskując inwestora strategicznego, Communication One, Inc, rozpoczęła niezależną działalność i stała się jedną z czołowych firm oferujących na rynku polskim usługi contact center na zlecenie (outsourcing contact center).
Strategiczna specjalizacja Business Point Customer Interaction Center obejmowała cztery produkty z zakresu wielokanałowej komunikacji bezpośredniej firm z klientami. Były to: sprzedaż telefoniczna – telemarketing, badania CATI, monitoring i windykacja należności oraz obsługa help-desk’ów. Strategia ta przyniosła 40%-owy wzrost sprzedaży w roku 2002 w stosunku do roku poprzedniego i pozostanie niezmieniona także dla spółki ContactPoint.
Równocześnie ze zmianą nazwy powstał nowy serwis contactpoint.pl przygotowany przez firmę Webtel. Serwis oparty jest na systemie WebCMS (content management system), umożliwiającym samodzielne zarządzanie zawartością przez firmę – właściciela.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.