ContactPoint obsługuje linię pomocy WapSter

Opublikowano: 12 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

ContactPoint – outsourcingowe contact center – obsługuje linię pomocy (help desk) platformy multimedialnej WapSter.pl, której właścicielem jest firma CT Creative Team SA. Od początku grudnia 2003 konsultanci udzielają informacji na temat sprzedawanych przez Creative Team multimediów.

Serwis Wapster to przeszło 1 mln 200 tys. zarejestrowanych użytkowników, którzy generują około 9 milionów odsłon stron internetowych miesięcznie. Oferta multimediów zawiera ponad 97 tysięcy grafik, melodii, tekstów, wygaszaczy etc. na różne modele i typy telefonów komórkowych. Od stycznia 2004 roku, linia pomocy WapSter będzie również obsługiwać zapytania dotyczące WapSterNet, ogólnopolskiego numeru dostępowego do Internetu. Jest to nie tylko szybkie i bezpieczne połączenie z Internetem, ale także specjalna promocyjna oferta usług multimedialnych, które CT Creative Team S.A. przygotowała dla łączących się przez numer dostępowy 020 9321.
Cena połączeń z numerem 020 9321 jest taka sama, jak w przypadku numeru TP S.A., a dodatkowo w razie problemów specjalni przeszkoleni Konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania.

http://www.wapster.pl

Sylwester KozakContactPoint obsługuje linię pomocy WapSter

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.