W maju 2004 rozpoczął się projekt telemarketingowy B2B prowadzony przez ContactPoint dla firmy X-Partner – Autoryzowanego Koncesjonera XEROX na terenie województwa wielkopolskiego.
Projekt jest elementem skierowanej do firm promocji rozwiązań biurowych Xeroxa, związanej z niedawną zmianą strategii produktowo-cenowej firmy. Zakłada ona wejście na rynek mniejszych rozwiązań biurowych i poszerzenie asortymentu, który obecnie obejmuje ogromną gamę produktów poczynając od drukarek biurowych do bardzo dużych rozwiązań drukarskich.
Celem projektu telemarketingowego jest wsparcie procesu sprzedaży, tj. weryfikacja i rozbudowa bazy danych, podnoszenie świadomości rynku dotyczącej szerokości asortymentu XEROXA, segmentacja potencjalnych nabywców oraz umawianie przedstawicieli firm na odbywające się w showroom firmy X-Partner prezentacje handlowe rozwiązań, takich jak: drukarki, kopiarki i urządzenia wielofunkcyjne.
Każda firma obecna na prezentacji weźmie udział w losowaniu kolorowej drukarki laserowej Phaser 6100BD.
Projekt rozpoczyna akcja testowa, której celem jest weryfikacja założeń i skuteczności. Całość realizacji przewidziano na 2-3 miesiące.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.