W maju 2004 rozpoczął się projekt telemarketingowy B2B prowadzony przez ContactPoint dla firmy X-Partner – Autoryzowanego Koncesjonera XEROX na terenie województwa wielkopolskiego.
Projekt jest elementem skierowanej do firm promocji rozwiązań biurowych Xeroxa, związanej z niedawną zmianą strategii produktowo-cenowej firmy. Zakłada ona wejście na rynek mniejszych rozwiązań biurowych i poszerzenie asortymentu, który obecnie obejmuje ogromną gamę produktów poczynając od drukarek biurowych do bardzo dużych rozwiązań drukarskich.
Celem projektu telemarketingowego jest wsparcie procesu sprzedaży, tj. weryfikacja i rozbudowa bazy danych, podnoszenie świadomości rynku dotyczącej szerokości asortymentu XEROXA, segmentacja potencjalnych nabywców oraz umawianie przedstawicieli firm na odbywające się w showroom firmy X-Partner prezentacje handlowe rozwiązań, takich jak: drukarki, kopiarki i urządzenia wielofunkcyjne.
Każda firma obecna na prezentacji weźmie udział w losowaniu kolorowej drukarki laserowej Phaser 6100BD.
Projekt rozpoczyna akcja testowa, której celem jest weryfikacja założeń i skuteczności. Całość realizacji przewidziano na 2-3 miesiące.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...