ContactPoint prowadzi projekt telemarketingowy dla X-Partner

Opublikowano: 26 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W maju 2004 rozpoczął się projekt telemarketingowy B2B prowadzony przez ContactPoint dla firmy X-Partner – Autoryzowanego Koncesjonera XEROX na terenie województwa wielkopolskiego.

Projekt jest elementem skierowanej do firm promocji rozwiązań biurowych Xeroxa, związanej z niedawną zmianą strategii produktowo-cenowej firmy. Zakłada ona wejście na rynek mniejszych rozwiązań biurowych i poszerzenie asortymentu, który obecnie obejmuje ogromną gamę produktów poczynając od drukarek biurowych do bardzo dużych rozwiązań drukarskich.

Celem projektu telemarketingowego jest wsparcie procesu sprzedaży, tj. weryfikacja i rozbudowa bazy danych, podnoszenie świadomości rynku dotyczącej szerokości asortymentu XEROXA, segmentacja potencjalnych nabywców oraz umawianie przedstawicieli firm na odbywające się w showroom firmy X-Partner prezentacje handlowe rozwiązań, takich jak: drukarki, kopiarki i urządzenia wielofunkcyjne.
Każda firma obecna na prezentacji weźmie udział w losowaniu kolorowej drukarki laserowej Phaser 6100BD.

Projekt rozpoczyna akcja testowa, której celem jest weryfikacja założeń i skuteczności. Całość realizacji przewidziano na 2-3 miesiące.

http://www.contactpoint.pl

Sylwester KozakContactPoint prowadzi projekt telemarketingowy dla X-Partner

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.