Coraz bogatsze Melo.pl

INTERIA.PL podpisała umowę z amerykańską firmą CD Baby, będącą największym na świecie dystrybutorem muzyki niezależnej. W efekcie, zasoby należącego do portalu sklepu muzycznego Melo.pl powiększyły się do ponad 660 000 nagrań.

Współpraca INTERIA.PL z CD Baby dla użytkowników Melo.pl oznacza możliwość poznania nowych brzmień i kierunków we współczesnej muzyce rozrywkowej. Wśród pozyskanych utworów są kompozycje należące do wykonawców z całego świata, reprezentujących wszystkie style i trendy muzyczne.

– W katalogu CD Baby znalazły się m.in. nigdy wcześniej nie publikowane nagrania Madonny, pochodzące z albumu ‘Pre-Madonna’, rewelacyjny krążek grupy Vinyl Kings, której brzmienie nasuwa skojarzenie z The Beatles oraz soczyste rockowe dźwięki stworzone przez Johnette Neapolitano, liderkę popularnej do dziś formacji Concrete Blond – wylicza Marcin Jędrych, Dyrektor ds. Rozwoju Treści Portalu INTERIA.PL.

Nagrania z katalogu CD Baby oferowane są w następujących cenach: pojedynczy utwór kosztuje 3,29 zł, a cały album 29,99 zł.

Użytkownicy Melo.pl na początku roku zyskali dostęp do 100 tys. zagranicznych utworów z katalogu jednej z największych na świecie wytwórni – Warner Music. W zasobach Melo.pl znajdują się także utwory trudno osiągalne w sieci. Wśród oferowanych zagranicznych osobliwości jest ok. 700 utworów artystów, związanych z wytwórnią SPV Poland oraz unikatowy katalog z afrykańskiej wytwórni African Dope Publishing.

Spośród trudno dostępnych polskich nagrań, w Melo można znaleźć piosenki Kayah, utwory pochodzące z archiwum Polskiego Radia oraz niemal pełną dyskografię Stachursky’ego. Użytkownicy sklepu mogą też korzystać z katalogów hip-hopowych wytwórni Camey Studio i UMC Records oraz z bardzo obszernej oferty muzyki dance i pop pochodzącej z katalogu Magic Records.

http://www.interia.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry