INTERIA.PL podpisała umowę z amerykańską firmą CD Baby, będącą największym na świecie dystrybutorem muzyki niezależnej. W efekcie, zasoby należącego do portalu sklepu muzycznego Melo.pl powiększyły się do ponad 660 000 nagrań.
Współpraca INTERIA.PL z CD Baby dla użytkowników Melo.pl oznacza możliwość poznania nowych brzmień i kierunków we współczesnej muzyce rozrywkowej. Wśród pozyskanych utworów są kompozycje należące do wykonawców z całego świata, reprezentujących wszystkie style i trendy muzyczne.
– W katalogu CD Baby znalazły się m.in. nigdy wcześniej nie publikowane nagrania Madonny, pochodzące z albumu 'Pre-Madonna’, rewelacyjny krążek grupy Vinyl Kings, której brzmienie nasuwa skojarzenie z The Beatles oraz soczyste rockowe dźwięki stworzone przez Johnette Neapolitano, liderkę popularnej do dziś formacji Concrete Blond – wylicza Marcin Jędrych, Dyrektor ds. Rozwoju Treści Portalu INTERIA.PL.
Nagrania z katalogu CD Baby oferowane są w następujących cenach: pojedynczy utwór kosztuje 3,29 zł, a cały album 29,99 zł.
Użytkownicy Melo.pl na początku roku zyskali dostęp do 100 tys. zagranicznych utworów z katalogu jednej z największych na świecie wytwórni – Warner Music. W zasobach Melo.pl znajdują się także utwory trudno osiągalne w sieci. Wśród oferowanych zagranicznych osobliwości jest ok. 700 utworów artystów, związanych z wytwórnią SPV Poland oraz unikatowy katalog z afrykańskiej wytwórni African Dope Publishing.
Spośród trudno dostępnych polskich nagrań, w Melo można znaleźć piosenki Kayah, utwory pochodzące z archiwum Polskiego Radia oraz niemal pełną dyskografię Stachursky’ego. Użytkownicy sklepu mogą też korzystać z katalogów hip-hopowych wytwórni Camey Studio i UMC Records oraz z bardzo obszernej oferty muzyki dance i pop pochodzącej z katalogu Magic Records.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.