Według serwisu eMarketer spada liczba osób płacących za letnie wakacje przez sieć. Z drugiej strony rośnie średnia wartość pojedynczej transakcji.
W 2007 całkowita sprzedaż online usług turystycznych wyniosła 93,8 mld dolarów (wzrost o 19% w porównaniu z 2006). W tym roku rynek osiągnie wartość 105,1 mld (skok o 12%). Na kolejne lata przewidywane są także dwucyfrowe wzrosty.
Mimo tych optymistycznych danych coraz mniej osób kupuje wakacje przez internet. Zdaniem Jeffa Graua, analityka eMarketera, wynika to przede wszystkim z niskiego poziomu obsługi oferowanego przez e-biura podróży. To sprzyja powrotowi to klasycznych kanałów sprzedaży.
Grau wyjaśnia: W tradycyjnym salonie klient może liczyć na fachową poradę i indywidualne podejście. Ludzie, którzy często wyjeżdżają, są zazwyczaj dobrze wykształceni i zarabiający. Masowy charakter działalności e-biur im nie odpowiada.
Analityk zwraca też uwagę na szybki rozwój nowej generacji aplikacji turystycznych online (np. społeczności). Dzięki nim internauci mogą bardzo szybko zorientować się, które firmy są niesolidne.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.