Serwis eMarketer zaprezentował najświeższe dane dotyczące aktywności seniorów online. Okazało się, że 12% amerykańskich stulatków surfuje w sieci!
Według firmy badawczej Gfk Roper Public Affairs & Media 19% obywateli USA w wieku 99 i więcej lat korzysta z telefonu komórkowego. 12% surfuje w internecie, 7% korzysta z poczty elektronicznej. 3% spotkało w realu kogoś poznanego przez WWW. Amerykański urząd statystyczny stwierdził niedawno, że w 2010 liczba stulatków w USA przekroczy 100 tysięcy.
Według eMarketera w 2007 roku 10,2% wszystkich internautów w USA miało więcej niż 62 lata. W 2011 odsetek osiągnie 12%, a liczba takich osób przekroczy 25 milionów. Wszystko dzięki pokoleniu baby boomers (powojennego wyżu demograficznego), które wchodzi w wiek emerytalny.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.