Serwis meble.pl dołączył do tworzonej przez Cormedia tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline. Według badania Megapanel PBI/Gemius meble.pl to jeden z czołowych serwisów w kategorii „Budownictwo i nieruchomości” w polskim Internecie.
Serwis meble.pl to szósta co do wielkości witryna w polskim Internecie w kategorii „Budownictwo i nieruchomości”. Każdego miesiąca strony meble.pl odwiedza ponad 250 000 użytkowników (real users), którzy generują ponad 3 miliony 400 tysięcy odsłon (źródło: listopadowe badanie Megapanel PBI/Gemius).
Serwis skierowany jest zarówno do osób prywatnych, jak i do firm. Pierwsza grupa użytkowników, dynamicznie rosnąca między innymi z powodu boomu mieszkaniowego, poszukuje głównie aktualnych informacji o nowych produktach, firmach i sklepach. Dla biznesowych użytkowników meble.pl to platforma umożliwiająca nawiązanie kontaktów, przewodnik po najważniejszych targach i wystawach oraz możliwość prezentacji swojej oferty szerokiemu odbiorcy.
– Miliony Polaków stoją przed problemami związanymi z budową domu, kupnem mieszkania, aranżacją swoich czterech kątów lub ich remontem. Szukają informacji głównie w Internecie, stąd tak duża popularność serwisów, które dość szeroko można ująć jako budowlane i mieszkaniowe. Ten obszar Internetu będzie nadal dynamicznie się rozwijał. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Witryna meble.pl wchodzi w skład utworzonej przez Cormedia tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, realizującej projekty reklamowe dla branży budowlanej. W jej ramach Cormedia skupił witryny, które od lat tworzą ścisłą czołówkę wśród stron zajmujących się tematyką budowlaną.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.