IAB Polska uruchamia pierwszą edycję konkursu Creative Showcase, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej. Najlepsze kreacje wyłaniane będą co kwartał przez jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych.
Na początku bieżącego roku członkowie grupy roboczej brand advertising online działającej w ramach IAB Polska podjęli decyzję o przygotowaniu konkursu, którego celem będzie promowanie najbardziej atrakcyjnych i angażujących kreacji. Konkurs będzie odbywał się kwartalnie, a pierwsza, letnia edycja startuje już 30 maja. Zgłoszenia będą przyjmowane do 24 czerwca za pomocą formularza na stronie konkursowej. Jury rozpocznie obrady 7 lipca, a ogłoszenie wyników nastąpi 11 lipca 2011 roku. Polska edycja IAB Creative Showcase wzorowana jest na sprawdzonej formule konkursu organizowanego od 2003 roku przez brytyjską filię IAB.
„Agencje interaktywne w Polsce często tworzą kreacje na światowym poziomie, jednak nie zawsze mogą pozwolić sobie na odpowiednie promowanie efektów swojej pracy, przez co ich najlepsze kreacje nie zyskują należnego im rozgłosu i uznania. IAB Creative Showcase ma na celu zaprezentowanie publiczności pokaźnego zbioru najlepszych kreacji internetowych w Polsce oraz promowanie innowacyjnych pomysłów i realizacji.” – mówi Patrycja Sass–Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.
IAB Creative Showcase organizowany jest przy współpracy z agencją GoldenSubmarine, która przygotowała serwis iabcreativeshowcase.pl
Najbardziej twórcze kampanie będą co kwartał oceniane przez jurorów, wśród których znajdą się eksperci z branży interaktywnej, ale również marketerzy i reprezentanci domów mediowych. Do każdego głosowania będą zapraszani goście specjalni. Spośród zarejestrowanych zgłoszeń wybierany będzie laureat – dwie kreacje otrzymają wyróżnienia. Na koniec każdego roku zostanie wręczona nagroda Grand Prix dla najlepszej kreacji spośród laureatów czterech kwartalnych edycji.
W konkursie IAB Creative Showcase udział może wziąć każda agencja, której kampania była kierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Każda kreacja jest oceniania według czterech głównych kryteriów:
• Atrakcyjność
• Innowacyjność
• Dopasowanie brandu
• Komunikacja wizerunku
Rejestracji można dokonać po zalogowaniu się na stronie konkursu. Możliwe jest zgłoszenie dowolnej liczby kreacji.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!