CRM – Twój kapitał to klient

Opublikowano: 17 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Dnia 11.03.2008 r. w Hotelu Courtyard by Marriott, odbyła się IV edycja konferencji „CRM – Twój kapitał to klient”. Podobnie jak poprzednie edycje eventów z cyklu „Firma sieciowa XXI wieku”, również i ta konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony uczestników.
Z konferencją „CRM – Twój kapitał to klient” został skojarzony konkurs GRAND PRIX CRM na najlepszą aplikację CRM 2007 roku.

Celem konferencji było zaprezentowanie najnowszych pomysłów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem, zarówno od strony koncepcyjnej, jak i technologicznej. W konferencji uczestniczyły firmy, które przygotowują się do wdrożenia systemów CRM lub zmiany swojego dostawcy.

W trakcie konferencji Sergiusz Sawin, Dyrektor Zarządzający firmy Innovatika przedstawił temat: Outcome Driven Innovation jako klucz do zrozumienia klienta. Z kolei Mirosław Wąsowicz, prezes firmy Legenhit przybliżył uczestnikom sposoby na zmianę odwiedzających stronę WWW w klientów. Interesujące spojrzenie na temat migracji procesów CRM przedstawił Piotr Krzeszowiak, Dyrektor Zarządzający firmy Client Vela. Analizy przypadku – Prosty CRM na przykładzie firmy Wind Telecom dokonali Igor Bokun, Prezes Zarządu firmy Codido oraz Dariusz Kielecki, Dyrektor Handlowy firmy Wind Telecom. Natomiast o wpływie globalnego podejścia do CRM na lokalne biura i regiony opowiedział Stanisław Targowski, Senior Manager z firmy Ernst&Young.

Przypadki wdrożeń przedstawione zostały w dwóch tematycznych sesjach: rozwiązania CRM dla sektora usług, oraz dla sektora finansów. W sesji usługi wystąpiły firmy Scandi Soft, bs4 Internet oraz more7, zaś w sektorze finansów dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja Macieja Stanuscha, oraz prezentacje firm Qumak-Sekom i Prometriq Akademia Zarządzania.

Hanna LaskowskaCRM – Twój kapitał to klient

Podziel się!

O autorze

hania