Dnia 11.03.2008 r. w Hotelu Courtyard by Marriott, odbyła się IV edycja konferencji „CRM – Twój kapitał to klient”. Podobnie jak poprzednie edycje eventów z cyklu „Firma sieciowa XXI wieku”, również i ta konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony uczestników.
Z konferencją „CRM – Twój kapitał to klient” został skojarzony konkurs GRAND PRIX CRM na najlepszą aplikację CRM 2007 roku.
Celem konferencji było zaprezentowanie najnowszych pomysłów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem, zarówno od strony koncepcyjnej, jak i technologicznej. W konferencji uczestniczyły firmy, które przygotowują się do wdrożenia systemów CRM lub zmiany swojego dostawcy.
W trakcie konferencji Sergiusz Sawin, Dyrektor Zarządzający firmy Innovatika przedstawił temat: Outcome Driven Innovation jako klucz do zrozumienia klienta. Z kolei Mirosław Wąsowicz, prezes firmy Legenhit przybliżył uczestnikom sposoby na zmianę odwiedzających stronę WWW w klientów. Interesujące spojrzenie na temat migracji procesów CRM przedstawił Piotr Krzeszowiak, Dyrektor Zarządzający firmy Client Vela. Analizy przypadku – Prosty CRM na przykładzie firmy Wind Telecom dokonali Igor Bokun, Prezes Zarządu firmy Codido oraz Dariusz Kielecki, Dyrektor Handlowy firmy Wind Telecom. Natomiast o wpływie globalnego podejścia do CRM na lokalne biura i regiony opowiedział Stanisław Targowski, Senior Manager z firmy Ernst&Young.
Przypadki wdrożeń przedstawione zostały w dwóch tematycznych sesjach: rozwiązania CRM dla sektora usług, oraz dla sektora finansów. W sesji usługi wystąpiły firmy Scandi Soft, bs4 Internet oraz more7, zaś w sektorze finansów dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja Macieja Stanuscha, oraz prezentacje firm Qumak-Sekom i Prometriq Akademia Zarządzania.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.