Dnia 11.03.2008 r. w Hotelu Courtyard by Marriott, odbyła się IV edycja konferencji „CRM – Twój kapitał to klient”. Podobnie jak poprzednie edycje eventów z cyklu „Firma sieciowa XXI wieku”, również i ta konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony uczestników.
Z konferencją „CRM – Twój kapitał to klient” został skojarzony konkurs GRAND PRIX CRM na najlepszą aplikację CRM 2007 roku.
Celem konferencji było zaprezentowanie najnowszych pomysłów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem, zarówno od strony koncepcyjnej, jak i technologicznej. W konferencji uczestniczyły firmy, które przygotowują się do wdrożenia systemów CRM lub zmiany swojego dostawcy.
W trakcie konferencji Sergiusz Sawin, Dyrektor Zarządzający firmy Innovatika przedstawił temat: Outcome Driven Innovation jako klucz do zrozumienia klienta. Z kolei Mirosław Wąsowicz, prezes firmy Legenhit przybliżył uczestnikom sposoby na zmianę odwiedzających stronę WWW w klientów. Interesujące spojrzenie na temat migracji procesów CRM przedstawił Piotr Krzeszowiak, Dyrektor Zarządzający firmy Client Vela. Analizy przypadku – Prosty CRM na przykładzie firmy Wind Telecom dokonali Igor Bokun, Prezes Zarządu firmy Codido oraz Dariusz Kielecki, Dyrektor Handlowy firmy Wind Telecom. Natomiast o wpływie globalnego podejścia do CRM na lokalne biura i regiony opowiedział Stanisław Targowski, Senior Manager z firmy Ernst&Young.
Przypadki wdrożeń przedstawione zostały w dwóch tematycznych sesjach: rozwiązania CRM dla sektora usług, oraz dla sektora finansów. W sesji usługi wystąpiły firmy Scandi Soft, bs4 Internet oraz more7, zaś w sektorze finansów dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja Macieja Stanuscha, oraz prezentacje firm Qumak-Sekom i Prometriq Akademia Zarządzania.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...