Firma Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, uruchomiła nowy system CRM, wdrożony przez firmę DC SA. System opiera się na oprogramowaniu GoldMine i obejmuje kompleksowo proces kontaktów z klientem, począwszy od jego nawiązania, aż po usługi serwisowe i gwarancyjne. Jest to kolejny etap programu rozwoju jakości usług świadczonych przez firmę Crowley. Proces wdrożenia trwał 7 miesięcy i zakończył się w maju 2002 roku.
Oprogramowanie Customer Relationship Management w Crowley Data Poland wdrażane jest w szerszy sposób niż zazwyczaj – będzie obsługiwało m.in. dział sprzedaży, marketingu, Biuro Obsługi Abonenta, dział finansowy, zapewni także wewnętrzny obieg informacji. Rozwiązanie posiada prosty interfejs do oprogramowania billingowego, co jest bardzo ważne w przypadku firmy telekomunikacyjnej. Dodatkowo daje możliwość elastycznego zarządzania sprzedażą w kanale bezpośrednim i pośrednim – przez partnerów handlowych.
Efekty wdrożenia to oszczędność czasu i lepsza jakość obsługi poprzez lepszy i pewniejszy dostęp do informacji o aktualnych i potencjalnych klientach. Dzięki temu możliwa jest redukcja kosztów i zwiększenie przychodów.
„Crowley jest firmą o dość specyficznym, jak na rynek Polski, profilu. Kładziemy szczególny nacisk na jakość usług, szybkość obsługi klienta i na dostosowywanie produktów do potrzeb naszych kontrahentów. Dodatkowo budujemy naszą pozycję rynkową także w oparciu o pośredni kanał sprzedaży usług. Taka strategia oznacza konkretne, a przy tym niemałe wymagania co do oprogramowania CRM. Jeśli dodać do nich skomplikowany proces realizacji sprzedaży – widać wtedy wyraźnie, że zarówno decyzja o wyborze konkretnej aplikacji, jak i o wyborze partnera wdrożeniowego, musiała być gruntownie przemyślana.” – powiedział Jacek Kotur, dyrektor ds. Relacji Bizesowych w firmie Crowley.
„Spośród szerokiej gamy oprogramowania CRM poszukiwaliśmy aplikacji, która będzie wystarczająco elastyczna przy skomplikowanym procesie sprzedaży. Produktem Crowley Data Poland są zaawansowane usługi technologiczne (transmisja danych i dostęp do Internetu), których sprzedaż jest logistycznie złożonym procesem, a jednocześnie musi przebiegać szybko, sprawnie, przy zachowaniu wymogów jakości obsługi klienta. Jako przykłady nietypowych zdarzeń w procesie sprzedaży mogą posłużyć m.in. wymiana techniczna lub instalacja urządzeń abonenckich w kooperacji z partnerami handlowymi. Dlatego wdrożenie systemu musiało odbyć się przy udziale większości pracowników.” – komentuje Marcin Galwas, dyrektor marketingu Crowley’a.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.