Crowley doceniony

Opublikowano: 2 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca technologii dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, został nominowany do nagrody Złota Antena Świata Telekomunikacji w kategorii najlepsza firma roku. Uzasadnieniem dla nominacji w tej kategorii była przede wszystkim dynamika wzrostu przychodów w 2002 roku, która sięgnęła 300% oraz wprowadzenie wielu nowych usług dla biznesu. Crowley znalazł się w gronie najlepszych firm wraz z firmami PTK Centertel oraz Energis.

W skład kapituły konkursu weszli m.in. Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury – Krzysztof Heller, Prezes Zarządu Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty – Witold Graboś, Prezes Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji – Stefan Kamiński, Prezes Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego – Jarosław Okrągły, a także przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, Instytutu Łączności, URTiP, Instytutu Radioelektroniki Politechniki Warszawskiej.

Uzasadnieniem dla zgłoszenia firmy Crowley do konkursu były wyniki osiągnięte przez Crowley Data Poland w 2002 roku. Firma zwiększyła swoje przychodu w 2002 roku o 300%, o 100% powiększyła portfolio klientów – obecnie liczba podmiotów biznesowych, korzystających z usług sieci Crowley przekracza 1500. Ponadto spółka podniosła kapitał do kwoty 59 mln zł, wprowadziła szereg nowych usług, przede wszystkim rozwiązania głosowe dla biznesu: VoIP oraz VoIP VPN, a także proponowała klientom atrakcyjne oferty promocyjne, m. in. na usługi głosowe bez abonamentu oraz taryfikację VoIP co 1 sekundę. Dodatkowo Crowley wdrożył nowy system obsługi klienta CRM oraz wydłużył czas pracy Biura Abonenta, które obecnie działa w systemie 7/24. Według badań przeprowadzonych przez instytut ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, aż 80% respondentów w przypadku ponownego wyboru operatora zdecydowaliby się właśnie na sieć Crowley.

„Ta wyróżnienie jest dla nas nagrodą za cały rok ciężkiej pracy. Sukces ten nie byłby możliwy, gdyby nie ogromne zaangażowanie wszystkich pracowników. W roku 2003 chcemy skoncentrować się na rozwoju usług głosowych i to zarówno tych opartych o protokół internetowy, jak i usług telefonii stacjonarnej. Mamy bardzo ambitny plan, jeśli chodzi o dynamikę przychodów, chociaż z pewnością trudni będzie powtórzyć wynik z roku ubiegłego. Zakładamy wzrost sprzedaży o 80%, w pierwszym kwartale już te plany przekroczyliśmy.” – mówi Jarosław Roszkowski, dyrektor generalny w Crowley Data Poland.

http://www.crowley.pl

Sylwester KozakCrowley doceniony

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.