Badanie zrealizowała firma ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku i objęło ono grupę reprezentatywną 500 klientów sieci Crowley. Aż 80% respondentów zadeklarowało, że w przypadku ponownego wyboru operatora zdecydowaliby się właśnie na sieć Crowley. Prawie 90% dotychczasowych i nowych klientów twierdzi, że poleciłaby usługi sieci Crowley znajomym.
Ciekawostką jest fakt, że aż 75% klientów korzystało wcześniej z usług innych operatorów. Najistotniejszym powodem zakończenia współpracy była wówczas niezadowalająca jakość usług (27,6%). Pozytywnym zjawiskiem jest także dywersyfikowanie portfela: aż 16,9% badanych deklaruje, że korzysta z usług dwóch operatorów.
Wybór sieci Crowley respondenci najczęściej uzasadniają atrakcyjniejszą ofertą cenową (37,5%), najwyższą jakością usług w czasie testów (31,3%) oraz szybszym terminem realizacji zamówienia (30,2%).
Wśród czynników, które wpłynęły na zadowolenie klientów z usług sieci Crowley respondenci najczęściej wymieniali mniejszą liczbę awarii (40,5%), jakość obsługi klienta oraz lepszą przepustowość.
Respondenci najczęściej dowiadują się o usługach Crowley Data Poland od przedstawiciela handlowego (34%), znajomych i współpracowników (22%) oraz ze strony internetowej Crowley (17,7%). Strona WWW to jedno z najbardziej cenionych źródeł informacji klientów, ponad 60% z nich czerpie wiedzę właśnie z tego medium. Prawie 70% otrzymuje informacje za pośrednictwem e-maili operatora, natomiast 53% od przedstawiciela handlowego.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.