CSS partnerem Jetro Platforms

Opublikowano: 31 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) uzyskała tytuł Jetro Platforms Integrator, na mocy którego do oferty Spółki włączone zostały produkty i rozwiązania firmy Jetro Platforms oparte na technologii INA (Integrated Network Architecture), ułatwiające zarządzanie w środowisku Server Based Computing, tj.: Jetro CockpIT oraz Jetro BoostIT.

„Rozwiązania Jetro Platform pozwalają w krótkim czasie uzyskać wymierne korzyści nie tylko z tytułu wdrożenia, ale przede wszystkim z użytkowania platformy. Systemy oparte na centralnym przetwarzaniu danych wielokrotnie udowodniły, że stanowią najlepszą alternatywę dla rozproszonej infrastruktury klientów oczekujących szybkich, skalowalnych i bezpiecznych rozwiązań ułatwiających pracę zarówno końcowym użytkownikom, jak i administratorom systemów informatycznych.
Włączenie do naszej oferty rozwiązań Jetro pozwala na oferowanie klientom szerszych i bardziej dostosowanych do ich potrzeb rozwiązań, co jest możliwe dzięki konsekwentnie realizowanej polityce Spółki w zakresie nawiązywania współpracy z kolejnymi producentami sprzętu i oprogramowania IT” – powiedział Jacek Książkiewicz, Dyrektor Sprzedaży w CSS S.A.

Zintegrowana architektura sieciowa Jetro Platforms umożliwia dostęp do aplikacji działających na serwerze zarówno użytkownikom pracującym w biurze, jak i tym pracującym zdalnie, w dowolnym miejscu na świecie. Przejrzysty interfejs do zarządzania oferowanymi systemami umożliwia publikowanie i użytkowanie aplikacji w całej sieci w sposób szybki i skuteczny. Jednocześnie systemy te charakteryzują się łatwością w implementacji oraz bezkonfliktową pracą z innymi programami zainstalowanymi na stacjach roboczych użytkowników.

http://www.css.pl

Sylwester KozakCSS partnerem Jetro Platforms

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.