Cube Group Interaktywną Agencją Roku 2009

Opublikowano: 19 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Cube Group SA, agencja działająca w branży e-marketingu, została wybrana w rankingu magazynu Media & Marketing Interaktywną Agencją Roku 2009. Powstała 3 lata temu zajmuje pozycję lidera wśród firm segmentu SEM/SEO w Polsce, przy czym wzrost przychodów Cube Group za 2008 rok w porównaniu z rokiem ubiegłym przekracza 45 proc.

Na dynamiczny rozwój Cube Group SA –  laureata magazynu Media & Marketing – wskazują nie tylko przychody spółki za rok ubiegły ale też rozwój struktur agencji na nowych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej.  Do dziś powstały dwa oddziały agencji w rejonie CEE – pierwszy na Litwie, kolejny w Łotwie, gdzie zespół Cube Group pracuje dla klientów tj.: Pirelli, Sony, czy Whirpool. W portfolio polskich klientów Cube Group są m. in. Empik, Agito, czy Commercial Union Direct.

– Wciąż rozbudowujemy zakres usług. W naszej ofercie znajdują się nie tylko tradycyjne już działania związane z PPC, czy reklamą kontekstową. Staramy się, tak jak 3 lata temu, działać bardzo prężnie, proponując kampanie innowacyjne, dochodowe dla klienta – mówi Andrzej Cudny, Dyrektor zarządzający Cube Group SA. – Naszą najnowszą ofertą jest Affiliate Management oraz Retargetowanie pozwalające reklamodawcom pozyskać, mówiąc w skrócie, „niezdecydowanych” internautów. Budujemy nową, lepszą jakość usług dostępnych na rynku nowych technologii. Zajmujemy się tworzeniem kompleksowych strategii komunikacji w internecie, przy czym wielki nacisk kładziemy na efekty, m. in. ROI.

Hanna LaskowskaCube Group Interaktywną Agencją Roku 2009

Podziel się!

O autorze

hania