Agencja Cube Group, została wyróżniona w konkursie Golden Arrow za zrealizowaną w Internecie kampanię sprzedażową nowej kolekcji ubrań RESERVED. W rezultacie trwająca 4 dni (13–17 maja br.) kampania zaowocowała wysokim ROI i zwiększeniem ruchu internetowego na stronie RESERVED, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży w sklepach.
Opracowana przez Cube Group strategia akcji marketingowej, realizowanej w modelu CPA (Cost Per Action), zakładała dotarcie do szerokiego grona internautów, nie tylko miłośników marki RESERVED. W wyniku współpracy Cube Group z wydawcami serwisów kobiecych, przygotowano działania wykraczające poza standardowe ujęcia kampanii internetowych opartych wyłącznie na reklamie typu display. Powstały m. in. zindywidualizowane strony opracowane przez serwisy specjalnie na potrzeby kampanii.
Wspólnie z wydawcami kanałów tematycznych stworzono indywidualną promocję redakcyjną dla marki RESERVED, która przyczyniła się do wzmocnienia promocji w sieci. W kampanii wykorzystano także marketing wirusowy, pozwalający na bardziej efektywne dotarcie do większej grupy odbiorców. Działaniom promocyjnym towarzyszył mailing oraz komunikacja SMS przypominającą o możliwości skorzystania z rabatów.
„Akcja spotkała się z żywym zainteresowaniem internautów. Przy niewielkim budżecie, osiągnęliśmy sukces znacznie przekraczający nasze oczekiwania. Poprzez starannie zaplanowaną kampanię, ukierunkowaną na maksymalizację zysków, zrealizowaliśmy najważniejszy, obrany przez nas cel – sklepy RESERVED odwiedzili internauci zainteresowani naszą marką. Co istotne wszystkie osoby, które pobrały kupony rabatowe wyraziły zgodę, abyśmy się z nimi kontaktowali za pomocą e-maila i SMS. Marka RESERVED będzie dbać, aby każdy zainteresowany regularnie otrzymywał informacje o przysługujących mu rabatach i promocjach, i miał szansę na wyjątkowo korzystne zakupy w naszych sklepach.” – mówi Ina Markiewicz, Project Manager RESERVED.
Kampanię zrealizowano przy współpracy witryn Wizaż.pl, Polki.pl, We-dwoje.pl, Broszka.pl, Fotka.pl, Cogdziezaile.pl, Nasza-klasa.pl, a także sieci reklamowych Ad-vice oraz Glossy Media.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.