Rozpoczęła się 6. edycja coraz popularniejszej kampanii promocyjnej – „Garnier Czyste Brzmienie”. Na jej finał przewidziano wielką imprezę muzyczną, o miejscu której zadecydują sami internauci.
Kampania „Garnier Czyste Brzmienie” promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra, która przeznaczona jest do pielęgnacji i oczyszczania twarzy. Tradycyjnie już centralnym miejscem akcji jest Internet, a konkretnie serwis GarnierCzysteBrzmienie.pl. Tym razem zarejestrowani w nim użytkownicy mogą wziąć udział aż w trzech konkursach, które wspierają 6. edycję „Czystego Brzmienia” – „Zostań DJ’em!” (internauci tworzą muzyczne miksy, a najlepsze z nich znajdą się na specjalnej płycie), „Graj o nagrody” (program lojalnościowy z mnóstwem nagród) oraz „Aktywne Miasto” (miasto z największą liczbą punktów będzie gościć imprezę muzyczną „Garnier Czyste Brzmienie”). Największe emocje w każdej edycji „Czystego Brzmienia” wywoływał konkurs „Zostań DJ’em”. Do głównej nagrody pretendowało w przeszłości nawet kilkanaście tysięcy miksów. W tym roku może być ich nawet 30 tyś.
W najnowszej odsłonie kampanii, serwis GarnierCzysteBrzmienie.pl jest jeszcze bardziej interaktywny i multimedialny. Internauci dostali narzędzie do zaawansowanego tworzenia muzycznych miksów – jest możliwość określenia ich długości, ustawienia głośności dla poszczególnych loopów i sterowanie balansem kanałów. Serwis oferuje także multimedialne gadżety (wygaszacze, tapety, skórkę do Winampa) oraz fachowe porady dermatologa. Witryna przygotowana została przez agencję REDage, która odpowiada również za stworzenie kreacji reklamowych akcji w Internecie.
– Przygotowany przez nas serwis ma swoją filozofię – wywołać emocje poprzez zabawęi stworzyć więź z marką. – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage. – Poprzednie edycje kampanii przyciągały maksymalnie 300-400 tysięcy użytkowników Internetu. W tym roku spodziewamy się przekroczyć liczbę pół miliona. – dodaje.
Do współpracy promocyjnej włączyło się Radio ESKA, na antenie którego (sobotni program ESKA LIVE RMX) DJ Puoteck będzie rozmawiał z autorami najlepszych miksów ze strony garnierczystebrzmienie.pl. W finałowej edycji programu ESKA LIVE RMX poznamy również zwycięzcę konkursu ZOSTAŃ DJ-EM.
Akcja „Garnier Czyste Brzmienie” potrwa do końca października. Oprócz kampanii reklamowej w Internecie, emitowane są także spoty w telewizjach: TVP1, TVN i Polsat.
www.garnierczystebrzmienie.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.