Po 13 latach Tomasz Pruszczyński przekazał funkcję Prezesa Zarządu agencji interaktywnej OS3 multimedia Damianowi Rutkowskiemu, Wiceprezesowi ds. finansowych.
Od tej chwili Pruszczyński będzie przewodniczyć trzyosobowej Radzie Nadzorczej powołanej z początkiem b.r., w skład której wchodzą Monika Fizia i Cezary Kaźmierczak. Dyrektorem Zarządzającym pozostaje Marcin Maj.
– Decyzja o tak ważnych zmianach w Zarządzie OS3 to wynik strategii rozwoju, którą z początkiem roku zaczęliśmy wdrażać. Agencja jest w szczytowej formie, ostatni rok i szereg nowych budżetów, w tym międzynarodowych, przekonał nas, że po 13 latach nadszedł czas na poważne zmiany. Rozważamy porozumienie z potencjalnymi inwestorami – mówi Tomasz Pruszczyński.
W 2009 roku portfolio klientów agencji OS3 multimedia powiększyło się m.in. o takich klientów, jak Dulux, Redd’s, HSBC, Herbapol, Mitsubishi, a także o 3 międzynarodowe budżety: Akuna Polska, Nemiroff Ukrainian Vodka Company i Tetley International. Dla wszystkich nowych klientów OS3 multimedia realizuje strategię długofalowej obecności w Internecie.
– Spółka ma za sobą dobry rok, jej pozycja jest stabilna i ugruntowana. Odsuwam się, żeby zrobić miejsce dla następnych, lepszych, którzy jeszcze bardziej rozwiną OS3. Teraz będę zajmować się nowymi biznesami i inwestowaniem w rokujące startupy – dodaje Tomasz Pruszczyński.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.