Po 13 latach Tomasz Pruszczyński przekazał funkcję Prezesa Zarządu agencji interaktywnej OS3 multimedia Damianowi Rutkowskiemu, Wiceprezesowi ds. finansowych.
Od tej chwili Pruszczyński będzie przewodniczyć trzyosobowej Radzie Nadzorczej powołanej z początkiem b.r., w skład której wchodzą Monika Fizia i Cezary Kaźmierczak. Dyrektorem Zarządzającym pozostaje Marcin Maj.
– Decyzja o tak ważnych zmianach w Zarządzie OS3 to wynik strategii rozwoju, którą z początkiem roku zaczęliśmy wdrażać. Agencja jest w szczytowej formie, ostatni rok i szereg nowych budżetów, w tym międzynarodowych, przekonał nas, że po 13 latach nadszedł czas na poważne zmiany. Rozważamy porozumienie z potencjalnymi inwestorami – mówi Tomasz Pruszczyński.
W 2009 roku portfolio klientów agencji OS3 multimedia powiększyło się m.in. o takich klientów, jak Dulux, Redd’s, HSBC, Herbapol, Mitsubishi, a także o 3 międzynarodowe budżety: Akuna Polska, Nemiroff Ukrainian Vodka Company i Tetley International. Dla wszystkich nowych klientów OS3 multimedia realizuje strategię długofalowej obecności w Internecie.
– Spółka ma za sobą dobry rok, jej pozycja jest stabilna i ugruntowana. Odsuwam się, żeby zrobić miejsce dla następnych, lepszych, którzy jeszcze bardziej rozwiną OS3. Teraz będę zajmować się nowymi biznesami i inwestowaniem w rokujące startupy – dodaje Tomasz Pruszczyński.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.