W połowie lutego br. mBank mobile ponownie zasilił konta telefoniczne Klientów biorących udział w promocji „Minuty za zakupy” darmowymi minutami. Dodatkowo usługa doładowania konta mBank mobile dostępna jest już na 3 portalach: Wirtualna Polska, Interia i Onet.
W promocji „Minuty za zakupy” Klienci mBank mobile płacący kartami mBanku, otrzymują darmowe doładowania. Każde wydane 100 zł jest nagradzane 3 minutami w mBank mobile, które można wymienić również na SMSy.
W tym miesiącu średnia wartość darmowego doładowania wyniosła aż 36 minut. Dla porównania, w ubiegłym miesiącu konta Klientów zostały zasilone średnio 30 minutami. Oznacza to, że mimo, iż skończył się okres świątecznych zakupów, Klienci mBanku więcej płacą kartami. Darmowe doładowania są realizowane w połowie miesiąca i dotyczą płatności kartami dokonanymi w miesiącu poprzedzającym.
Ponadto kolejne trzy miejsca w sieci oferują możliwość doładowania konta mobile. Usługa została wdrożona na portalach: Wirtualna Polska, Interia i Onet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.