Motorola poinformowała o podpisaniu umowy z ikoną świata sportu – Davidem Beckhamem. Piłkarz będzie korzystać z produktów Motoroli i uczestniczyć w działaniach promocyjnych. Efekty współpracy obu stron można już zobaczyć podczas trwających w Niemczech Mistrzostw Świata FIFA 2006.
Umowa z Davidem Beckhamem obejmuje działania na rynkach azjatyckich – występ w filmie reklamowym Motoroli oraz wykorzystanie jego wizerunku w akcjach promocyjnych. Postać piłkarza zostanie użyta przy tworzeniu treści do telefonów komórkowych – wygaszaczy ekranu i filmów. Beckham weźmie też udział w promocji (MOTO)RED – specjalnej, czerwonej edycji telefonu SLVR L7, wprowadzonego na brytyjski rynek w ramach inicjatywy (PRODUCT)RED – programu walki z epidemią AIDS w krajach afrykańskich.
Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak znaną osobistością jaką jest David Beckham. To nie tylko wielki piłkarz, ale i gwiazda mediów – wzorzec w kwestiach mody i stylu dla milionów wielbicieli. Cieszymy się również ze wsparcia Davida dla inicjatywy (MOTO)RED – jego zaangażowanie daje nam szansę na dotarcie do wielu młodych ludzi i zachęcenie ich do walki z AIDS – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2005 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,8 mld USD.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.