Motorola poinformowała o podpisaniu umowy z ikoną świata sportu – Davidem Beckhamem. Piłkarz będzie korzystać z produktów Motoroli i uczestniczyć w działaniach promocyjnych. Efekty współpracy obu stron można już zobaczyć podczas trwających w Niemczech Mistrzostw Świata FIFA 2006.
Umowa z Davidem Beckhamem obejmuje działania na rynkach azjatyckich – występ w filmie reklamowym Motoroli oraz wykorzystanie jego wizerunku w akcjach promocyjnych. Postać piłkarza zostanie użyta przy tworzeniu treści do telefonów komórkowych – wygaszaczy ekranu i filmów. Beckham weźmie też udział w promocji (MOTO)RED – specjalnej, czerwonej edycji telefonu SLVR L7, wprowadzonego na brytyjski rynek w ramach inicjatywy (PRODUCT)RED – programu walki z epidemią AIDS w krajach afrykańskich.
Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak znaną osobistością jaką jest David Beckham. To nie tylko wielki piłkarz, ale i gwiazda mediów – wzorzec w kwestiach mody i stylu dla milionów wielbicieli. Cieszymy się również ze wsparcia Davida dla inicjatywy (MOTO)RED – jego zaangażowanie daje nam szansę na dotarcie do wielu młodych ludzi i zachęcenie ich do walki z AIDS – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2005 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,8 mld USD.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.