W piątek 20.04 na warszawskiej giełdzie zadebiutują prawa do akcji spółki Internet Group.
W ofercie publicznej spółka zaoferowała 11.424.025 akcji serii F po cenie emisyjnej 10 zł za akcję. Wszystkie akcje zostały objęte, w związku z czym emitent pozyskał z rynku 114.240.250 zł. Oferta Publiczna jest częścią transakcji, którą uzgodnili Internet Group oraz CR Media Consulting w Porozumieniu Inwestycyjnym, którego celem jest połączenie spółek.
Spółka przeznaczy pozyskane środki m.in. na: akwizycję firmy badawczej i monitorującej rynek reklamowy, rozbudowę projektu internetowego PINO.pl, zakup udziałów w spółce oferującej kontent telewizyjny, akwizycję spółki działającej w segmencie m-marketingu, budowę platformy oferującej klientom biznesowym usługi i rozwiązania komunikacyjne, uruchomienie nowych usług telekomunikacyjnych, w tym usług mobilnych głosowych i transmisji danych (MVNO). Część środków, tj. 48.740.250 zł, zostanie przeznaczona na zakup 124.975, nie wniesionych aportem w ramach oferty prywatnej, akcji CR Media Consulting S.A.
Internet Group i CRMC łączą się, aby zwiększyć skalę działania, wykorzystać efekt synergii oraz rozwinąć działalność w nowych segmentach rynku.
Głównymi filarami działalności Spółki po połączeniu będą: Platforma biznesowa, Platforma mediowa, E-marketing i M-marketing oraz Media on-line. Kapitał pozyskany z emisji nowych akcji pozwoli na realizację strategii rozwoju działalności obejmującej:
• utrzymanie znaczącej pozycji na rynku konsultingu mediowego i reklamowego, planowania i zakupu mediów.
• zdobycie pozycji lidera na rynku mediów online z projektem pino.pl i z ofertą telewizji interaktywnej.
• znalezienie się w czołówce firm świadczących usługi e- i m-marketingowe.
• osiągnięcie istotnej pozycji na rynku telekomunikacyjnym i informatycznym.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.