W poniedziałek 19 listopada br. na rynku ukaże się pierwszy numer nowego magazynu motoryzacyjnego wydawnictwa Axel Springer Polska zatytułowany „Auto Świat 4×4”.
Auto Świat 4×4 – ma być zupełnie nową jakością na rynku prasy motoryzacyjnej w Polsce. Jest kierowany nie tylko do doświadczonych fanów off-roadu, ale także do osób, które dopiero zamierzają rozpocząć przygodę z samochodami terenowymi. Oprócz opisów premier i profesjonalnych testów aut z napędem 4×4 czytelnicy magazynu znajdą również praktyczne rady dotyczące eksploatacji aut.
Cykl "Szkoła jazdy terenowej" przygotuje nowicjuszy do pierwszego wyjazdu na bezdroża. Pozycją, która także zagości na stałe w kolejnych wydaniach magazynu, jest turystyka samochodowa. Szczegółowe przewodniki będą obejmować trasy niedostępne dla "zwykłych" samochodów i zawierać wszystkie informacje o zaproponowanej trasie wycieczki. W dziale "Rynek" "Auto Świat 4×4" prezentuje również cenniki nowych i używanych aut terenowych.
Paweł Tomaszek, Dyrektor Wydawniczy tytułów motoryzacyjnych Axel Springer Polska: "Czas wprowadzenia naszej nowej pozycji na rynek zbiega się z dynamicznym rozwojem segmentu aut terenowych oraz rosnącym gwałtownie zainteresowaniem tym tematem, jakie obserwujemy wśród czytelników prasy motoryzacyjnej. Odpowiadając na to zapotrzebowanie, przygotowaliśmy pismo o nowoczesnej formule, niedostępnej dotychczas na polskim rynku wydawniczym."
Ukazaniu się nowego tytułu będzie towarzyszyć kampania promocyjna m.in. na antenie Discovery, TVN Turbo i Polsat Sport, w magazynach FORBES i Playboy, w tytułach oraz serwisach internetowych Axel Springer Polska.
W pierwszym numerze "Auto Świat 4×4" został przygotowany konkurs dla czytelników, w którym nagrodą główną jest nowy SUV Citroen C-Crosser o wartości 170 tys. zł.
"Auto Świat 4×4" ukaże się jako dwumiesięcznik w nakładzie 60 tys. egzemplarzy. Redaktorem naczelnym "Auto Świat 4×4" jest Stanisław Sewastianowicz, redaktorem prowadzącym Andrzej Jedynak.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.