Deezer pół roku gra za darmo

Opublikowano: 15 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Serwis Deezer ogłosił dziś uruchomienie w Polsce usługi Freemium – darmowego streamingu utworów muzycznych dla wszystkich użytkowników. Firma zainicjowała również Deezer4Artists (D4A) – nową platformę łączącą artystów i fanów.

deezerSerwis muzyczny Deezer ogłosił uruchomienie nowej usługi Freemium, w ramach której 26 mln użytkowników tego serwisu zyska darmowy dostęp do katalogów z ponad 20 mln muzycznych z całego świata. Decyzja ta jest częścią globalnego debiutu usługi uruchamianej przez Deezer w ponad 150 krajach.

To bardzo ważny moment dla wszystkich pasjonatów muzyki – zarówno artystów, jak i fanów – ponieważ po raz pierwszy znikają bariery na drodze wspólnego odkrywania i cieszenia się muzyką. Wprowadzimy fanów w świat niezwykłych, zindywidualizowanych muzycznych doświadczeń, pozwolimy im odkrywać nową jakość oraz nieprzerwanie cieszyć się utworami z dowolnego zakątka naszego globu – powiedział Maciej Jaworski,  dyrektor zarządzający Deezer Polska.

Darmowa usługa Freemium będzie dostępna przez sześć miesięcy dla użytkowników korzystających z Deezera na laptopach i urządzeniach stacjonarnych i przez dwa tygodnie dla posiadaczy smartfonów oraz tabletów. Wprowadzenie nowej usługi w serwisie muzycznym jest częścią planu, którego celem jest dotarcie do jak najszerszego grona słuchaczy.

Kolejnym krokiem na drodze „uwolnienia dostępu do muzyki” jest uruchomienie platformy Deezer4Artists. D4A dostarczać ma muzykom i ich wydawcom narzędzia umożliwiające „zrozumienie fanów i ich potrzeb”, a także możliwość stworzenia własnej przestrzeni na Deezer. Fani z kolei otrzymują specjalne opcje wyszukiwania i śledzenia artystów, a także dostęp do ekskluzywnych treści. Całość przypomina więc nieco muzycznego bloga z możliwością prezentacji multimediów (np. singli, materiałów demo).

Dawid ZarazińskiDeezer pół roku gra za darmo

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.