W grudniu, delikatesy internetowe a.pl rozpoczęły działalność w drugim po Warszawie mieście. Oferta dla mieszkańców Olsztyna to niemal 10 000 produktów. Partnerem A.pl jest Grupa Bomi, właściciel popularnej na Warmii i Mazurach sieci sklepów RAST.
Rozpoczęcie działalności A.pl w grudniu było przemyślaną strategią. Zimowa aura, utrudnienia w ruchu spowodowane opadami śniegu, a także zatłoczone przed świętami tradycyjne sklepy zachęcają do przetestowania nowej w mieście możliwości zakupów online.
– Już pierwsze dni funkcjonowania delikatesów przyniosły duże zainteresowanie naszą ofertą. Bez szerokiej kampanii marketingowej, liczba składanych zamówień jest wyższa od tej, którą przyjęliśmy w budżecie. Te wyniki pokazują, że e–commerce przestaje być domeną wielkich aglomeracji miejskich. Internet stał się na tyle popularnym medium, że w sieci Polacy kupują nie tylko elektronikę, ale również produkty spożywcze – komentuje Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.PL.
Internet S.A.
Delikatesy funkcjonujące na terenie miasta to również szansa dla osób mieszkających poza Olsztynem, które chcą pomóc i zdjąć ciężar zakupów ze starszych rodziców czy dziadków, którzy zostali w rodzinnym mieście.
– Swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do mieszkańców Olsztyna. Przyznaję natomiast, że liczymy także na osoby, które urodziły się na Warmii, a obecnie pracują w Warszawie i z tego rynku znają nasze delikatesy. Wiem, że kilka podobnych zakupów miało już miejsce –mówi Grzegorz Bielecki, wiceprezes A.PL Internet S.A. -Zapewniamy również niski pułap darmowej dostawy. Przy pierwszych zakupach jest to 100 zł, przy kolejnych 150 zł. Bezpłatne jest również wniesienie zakupów prosto do mieszkania czy domu – dodaje.
Zakupy w delikatesach A.pl w kolejnym po Warszawie mieście są możliwe dzięki współpracy z Grupą Bomi, właścicielem m.in. sieci sklepów RAST w Olsztynie. Połączenie wiedzy A.pl na temat e-commerce ze znajomością lokalnego klienta przez sieć sklepów RAST umożliwiło wprowadzenie zakupów online w Olsztynie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.