eStoreMedia zwyciężyła w przetargu na dostarczanie treści produktowych do sklepów internetowych, zorganizowanym przez firmę De’Longhi, dystrybutora marek De’Longhi, Kenwood oraz Braun. De’Longhi korzystać będzie z platformy eStoreContent.
eStoreMedia będzie obsługiwać wszystkie marki oraz kategorie oferowane przez De’Longhi Polska, m.in. ekspresy do kawy, roboty planetarne, czajniki, blendery oraz sokowirówki.
Nasze rozwiązanie usprawni współpracę De’Longhi z czołowymi sklepami internetowymi z branży AGD, przez skrócenie czasu potrzebnego na przekazanie im treści produktowych oraz poprawę jakości dostarczanego contentu. To wszystko przekładać się ma na wyższą konwersję i wzrost sprzedaży online – powiedział Rafał Kochański, dyrektor zarządzający odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z eStoreMedia ze względu na kompleksową obsługę procesu zarządzania treściami produktowymi, od importu treści z naszych źródeł, przez dostosowanie eksportu do potrzeb każdego partnera handlowego, po audyt implementacji w sklepach. Dodatkowo, byliśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu obsługi klienta przez zespół agencji – dodał Jakub Gawroński, dyrektor marketingu w De’Longhi Polska.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!