De’Longhi Polska wybrał dostawcę treści eCommerce

eStoreMedia zwyciężyła w przetargu na dostarczanie treści produktowych do sklepów internetowych, zorganizowanym przez firmę De’Longhi, dystrybutora marek De’Longhi, Kenwood oraz Braun. De’Longhi korzystać będzie z platformy eStoreContent.

eStoreMedia będzie obsługiwać wszystkie marki oraz kategorie oferowane przez De’Longhi Polska, m.in. ekspresy do kawy, roboty planetarne, czajniki, blendery oraz sokowirówki.

estoremedia-logoNasze rozwiązanie usprawni współpracę De’Longhi z czołowymi sklepami internetowymi z branży AGD, przez skrócenie czasu potrzebnego na przekazanie im treści produktowych oraz poprawę jakości dostarczanego contentu. To wszystko przekładać się ma na wyższą konwersję i wzrost sprzedaży online – powiedział Rafał Kochański, dyrektor zarządzający odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z eStoreMedia ze względu na kompleksową obsługę procesu zarządzania treściami produktowymi, od importu treści z naszych źródeł, przez dostosowanie eksportu do potrzeb każdego partnera handlowego, po audyt implementacji w sklepach. Dodatkowo, byliśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu obsługi klienta przez zespół agencji – dodał Jakub Gawroński, dyrektor marketingu w De’Longhi Polska.

Wpisy promowane

  • Porady z remontu mieszkania
    Każde mieszkanie od czasu do czasu wymaga remontu. Taki remont to oczywiście mnóstwo ciężkiej pracy i ogromne koszta, jednak efekty ...
  • Transfer Cyfrowy DTF – cyfrowe nadruki
    Rynek koszulek z nadrukiem przeżywa prawdziwy rozkwit. Z jednej strony bardzo uniwersalne zastosowanie koszulek sprawia, że możemy z powodzeniem wykorzystać ...

Wydarzenia

Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry