Evolution Media Net będzie sprzedawać Demotywatory.pl

Opublikowano: 18 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Sieć Evolution Media Net i Monster Media Group podpisały umowę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Od 1 stycznia demotywatory.pl wraz z 25 innymi serwisami będą obsługiwane przez sieć reklamową Evolution.

Demotywatory.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów internetowych odwiedzany miesięcznie przez kilka milionów osób (3,6 mln. real users wg październikowego badania Megapanel PBI/Gemius). Serwis udostępnia swe zasoby na wszystkich popularnych platformach mobilnych (dedykowane aplikacje na Androida, iOS, Windows Phone i BB), a liczba fanów oficjalnej strony na Facebooku wynosi ponad 1 mln 500 tys.

Evolution Media Net będzie sprzedawać Demotywatory.pl 1

Sieć Evolution będzie odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej 26 serwisów należących do Monster Media Group: demotywatory.pl, komixxy.pl, mistrzowie.org, studentpotrafi.pl, wyciagamykarteczki.pl, piekielni.pl, kotburger.pl, wykresy.pl, dawniejdzisiaj.pl, wszechpolska.pl, fabrykamemow.pl, tenajlepsze.pl, wspaniali.pl, motokiller.pl, gifowisko.pl, wezsietato.pl, atakklonow.pl, miloscimoja.pl, analizersi.pl, machinaczasu.pl, superbobas.tv, filmixxy.pl, stylowi.pl, popkorn.pl, grajmy.pl oraz joemonster.org czyli istniejąca od roku 2000 satyryczna strona Niecodziennik Satyryczno Prowokujący. Łącznie te serwisy generują ponad 500 mln odsłon miesięcznie, a liczba użytkowników przekracza 4 mln (Megapanel PBI/Gemius, październik 2012).

Umowa została zawarta na czas nieokreślony i ma charakter wyłączności agencyjnej.

Dawid ZarazińskiEvolution Media Net będzie sprzedawać Demotywatory.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.